Институтът за пътна безопасност още в самото начало на управлението на служебното правителство поиска повече прозрачност в дейността при управлението на българските пътища. За съжаление тя ни беше отказана. Затова ние решихме, че в крайна сметка ще вземем нещата в свой ръце и ангажирахме лаборатория за проверка. Това каза за "Фокус" инж. Богдан Милчев - бивш шеф на КАТ-София и председател на Института за пътна безопасност
По думите му този скенер е помощно средство най-вече за проектантите.
"Той не може да бъде доказателствен материал относно това какво е качеството на пътищата, защото при него отново трябва да се взимат контролни проби (ядка). Този скенер трябва да се има предвид, че проверява в една точка, а не по всички ленти", допълни инж. Милчев.
Той посочи, че нямат представи какъв ще бъде резултатът, но ще е много интересно да сравнят резултата с техния скенер и резултата от проверката на Министерството на регионалното развитие и благоустройството.