27 жалби за нередности по морето, подадени в КЗП
Автор: Екип Varna24.bg 15:45 / 01.07.2015Коментари ()1322
© ski.bg
Част от усилията на Комисията за защита на потребителите за осигуряване на пряк и лесен достъп до информация за техните права, възможност за консултация и подаване на жалби и сигнали е разкриването на приемни по Черноморието за активния летен сезон в големите морски градове и курортни комплекси. 

До момента в тях са постъпили 27 жалби и са дадени 32 консултации. Жалбите касаят дублиране на резервации, липса на меню на български език, обявени две различни цени за една и съща кухненска продукция, лоши условия в места за настаняване и отдаване под наем на мотори и скутери без обявени цени за услугата и неиздаване на касов бон. 

По всички жалби са предприети действия и е оказано съдействие на потребителите. Съставени са актове за нарушенията: две различни цени за кухненска продукция; липса на обявени цени за услугата; неиздаване на касов бон. Потърсените консултации са свързани с правата на потребителите при ползване на туристически услуги и пазаруване в търговски обекти. 

Константин Арабаджиев - член на КЗП, посочи че по сигнали на потребители се извършват проверки и на т.нар. "частни квартири", които в много от случаите се оказва, че са некатегоризирани места за настаняване.


https://www.varna24.bg/novini/varna/27-zhalbi-za-nerednosti-po-moreto-podadeni-v-KZP-567151
Copyright © Varna24.bg. Всички права запазени.