Варна е готова за нови снежни дни | ||||||
| ||||||
За с. Каменар е имало още от първия ден път за преминаване на коли до кметството. "Работим с прогнозата на НИМХ и почти винаги познават. Във вторник вечерта очакваме отново снеговалеж. Не обилен. Имаме готовност - инертни материали, техниката е налице. Можем да посрещнем още снежни дни. Дано вятърът не е бурен", добави Купен Пашов. В 4 случая са настанени бездомници в общинския приют. "Последните 2 случая бяха по-особени. Един човек сам подаде сигнал, че е бедстващ. Той живее в местността "Ментешето" - над район "Вл. Варненчик". Отказа да е отиде приюта. Осигуриха му храна и вода. Той продължи да бедства, постъпи сигнал от съседите. Заведохме го в приюта, но той си тръгна и се прибра. Това според мен е неуважение към институциите и службите, които се грижат за хората. Друг случай е с бездомник в блок в "Младост", който се наложи да приберем в приюта с полиция. Добре е да знаят, че там не се отива за постоянно, а само временно, за да получат грижи", разкри общинският шеф. "Този път на територията на общината нямаше улици, които да не могат да бъдат преминати. Имаме основания за някои упреци за малките улички и междублоковите пространства. Влизаме и там. Но смятам, че през трите дни на сняг и виелица пътищата бяха нормално проходими. Искам да обърна внимание, че е зимно време и е добре да се внимава и с каква скорост се движат шофьорите", аргументира се Купен Пашов. Спирките, стълбите на подлезите и пешеходните зони са грижа на фирмите по сметосъбиране. "Като мине греблото с камиона понякога се затваря подхода до спирката. Ръчно се налага да се почиства отново. Тротоарите обаче са грижа на собствениците. Приканваме ги да почистят, получаваме разбиране", обясни още той. "Не сме свикнали с тези минусови температури, но се налага да ги понасяме. Гражданите винаги се предупредени, нямало е екстремни ситуации и нужда от героизъм", завърши Купен Пашов. На телефон 052/820-112 денонощно се подават сигнали до оперативния дежурен в община Варна и според спецификата им те се предават по дирекциите или на началниците на отделите. Общината има и гореща телефонна линия и имейл за оплаквания в рамките на работното време. |
Още по темата: | общо новини по темата: 419 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/70 ] следващата страница |