Ето каква е причината за сериозното забавяне на пратките на клиентите на една от куриерските фирми
Свързването на касовите апарати на търговците към Националната агенция за приходите (НАП) причини съществени проблеми за една от най-големите куриерски фирми у нас.
Важно е да отбележим, че целевата дата за въвеждане на еврото в България беше отложена с година, но подготовката у нас продължава. Държавата ни се надява да отговори на изискванията от 1 януари 2025 г. А преминаването към нова валута изисква както пренастройване на системите за етикетиране, така и на касовите апарати на търговците.
Това е причината вече повече от месец клиентите на куриерска фирма Speedy ("Спиди") да изпитват затруднение при получаване на пратките си. Според служители в колцентъра на компанията и такива в офисите на "Спиди" прекъсванията са с различна продължителност, като са варирали от 1 час до цял ден.
Проблемът се изразява в това, че пратки, които не са предварително платени онлайн не могат да бъдат платени в офисите и при доставка на адрес (т.нар. наложен платеж) и съответно не могат да бъдат получени от клиентите на куриерската фирма.
Представители на ръководството на "Спиди" потвърдиха, че през последните 24 часа куриерската фирма е имала технически проблеми със свързаността в различни точки, което не е позволявало плащане от страна на крайни клиенти.
"Към момента, тези проблеми са отстранени и клиентите ни получават и заплащат пратките си нормално", обясни пред money.bg Иван Тотев, "Маркетинг и девелопмент" директор в "Спиди".