
ЗАРЕЖДАНЕ...
КЗК одруса Lidl с близо 2 млн. лева заради заблуждаваща реклама | ||||||
| ||||||
Комисията установи, че провежданата от "Лидл" рекламна кампания под мотото "Спечели 366 дни безплатно пазаруване в Lidl" е с подвеждащи и непълни условия, а от страна на организатора на кампанията се демонстрира непоследователност в поведението, що се касае до обявяване на основни параметри на предложението като срок на кампанията, механизъм на участие в нея и др. Съгласно представените Общи условия на кампанията, същата се провежда на два етапа, като при всеки един от тях има съществени разлики по отношение механизъм на участие (с или без покупка) и видове награди, които се дават при печалба. Предвид обстоятелството, че посланието "Спечели 366 дни безплатно пазаруване" е комуникирано през целия период на кампанията и във всички рекламни материали, то същото може да се определи като невярно и заблуждаващо потребителите, тъй като внушението, което се прави от него, е за възможността да бъде спечелена голямата награда по време на цялата кампания, докато в действителност същата може да бъде спечелена само във втория етап на кампанията. Липсата на съществено условие във всички материали, комуникиращи кампанията, относно механизма за включване в същата е от естеството за доведе до объркване от страна на потребителя и оттам до невъзможност да направи обоснован търговски избор. |
Абонирайте се за mail бюлетина ни ! | |
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Варна и региона. | ![]() |
e-mail: |
Ако днес имаше местни избори във Варна? | |
Аз съм гласувал/а за кмета и отново бих го подкрепил/а | |
Аз НЕ съм гласувал/а за кмета, но бих го подкрепил/а | |
Аз съм гласувал/а за кмета, но вече не бих го подкрепил/а | |
Аз НЕ съм гласувал/а за кмета и отново не бих го подкрепил/а |
За контакти:
тел.: 0888 53 26 24
novini@varna24.bg