
ЗАРЕЖДАНЕ...
Как и до кого да подадем сигнал ако не сме доволни от оказана медицинска помощ? | ||||||
| ||||||
От НЗОК информират, че в жалбата се описват причините и се посочва най-малко едно от следните основания: - Отчетена, но неизвършена медицинска дейност; - Качество на медицинската помощ, което не съответства на критериите за качество, определени в националните рамкови договори; - Отказан достъп до медицинска документация; - Получени от изпълнител на медицинска или дентална помощ суми без правно основание. Съгласно чл.8 от НРД за медицинските дейности за 2023 -2025 г. жалбите се подават в срок до 7 дни от установяване на някое от цитираните основания. Съгласно чл. 72, ал. 8 от ЗЗО проверките по постъпили жалби и сигнали се извършват в срок до два месеца от постъпване на съответната жалба, като за резултатите от проверката се уведомява жалбоподателят. |
Ако днес имаше местни избори във Варна? | ||
Аз съм гласувал/а за кмета и отново бих го подкрепил/а (79) | 26% | ![]() |
Аз НЕ съм гласувал/а за кмета, но бих го подкрепил/а (25) | 8% | ![]() |
Аз съм гласувал/а за кмета, но вече не бих го подкрепил/а (37) | 12% | ![]() |
Аз НЕ съм гласувал/а за кмета и отново не бих го подкрепил/а (158) | 53% | ![]() |
За контакти:
тел.: 0888 53 26 24
novini@varna24.bg