Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Клиент на "Кауфланд": Излъган съм! Вижте обяснението им!
Автор: Екип Varna24.bg 16:15 / 24.10.2023Коментари (5)1713
©
Сигналът, който получихме днес, е от подведен клиент на голяма търговска верига. Потърпевшият мъж, който се обърна към редакцията на Plovdiv24.bg, е силно разочарован от ситуацията, развила се днес, след като е посетил магазина на търговската верига в Асеновград.

От “Кауфланд" обещават в знак на извинение ваучер на стойност 3 лева за всички, чакали повече от 5 минути на касите за обслужване на клиенти. Това пише в официалната страница на търговската верига.

Стигнал вече до касата, мъжът пита служителката как може да се възползва от въпросния ваучер “извинение", понеже е чакал над 10 минути, докато дойде неговият ред, а служителката го праща към отдел “Информация".

Оттам любезно го молят да изчака, за да може охранителят да прегледа записите от камерите.

След като записите от камерите са прегледани, охраната на магазина се връща и заявява на потърпевшия, че реално той не е бил на опашката над 5 минути, за да може да се възползва от този ваучер. 

Разгневен мъжът оспорва твърдението на охранителя, обяснявайки му, че реално е стоял на опашката достатъчно дълго време, за да бъде компенсиран.

От отдел “Информация" се оправдават с това, че за да получиш въпросния ваучер, е необходимо да си чакал поне 5 минути с поставени продукти на касовата лента, а не на самата опашка към касата.

"Чакане не е ли от самото нареждане на опашката? Чувствам се излъган и подведен, защото никъде не са упоменати условията на кампанията им. Подведени са и много други хора, не само жителите на Асеновград".

Това казва разочарован господинът, който остана излъган и така и не се възползва от ваучер “извинение" на стойност 3 лева.








Зареждане! Моля, изчакайте ...
+2
 
 
И аз съм излъган. Днес отидох в магазина на Брезовско шосе да си купя на промоция бърбън 4 рози, но нямаше дори етикет на щанда камо ли бърбън. И служителката която попитах даже се учуди. Да не говорим и че синьо сирене от 19,99 в 10 часа вече нямаше или нямаше кой да зареди малката кошничка.
+2
 
 
Не ходя в кауфландЪ, обаче на такива места обикновено има каси на самообслужване. Не знаете как се ползват или какво...
0
 
 
Голите охлюви налазиха. Има проблем да стои 10 минути на опашката, няма проблем да пътува по 50 минути в посока за работа. "мъжки", ти си се прецакал още с влизането в този магазин, а не с това, че не са ти направили космическата отстъпка от 3 лева. Дребни послушни душички, които се обиждат от всичко.
+5
 
 
много селско... реално никой не може да се възползва от ваучера за чакане, освен ако касиерката не отиде до кенефа без да затвори касата
Коментарите са на публикуващите ги. Varna24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
ИЗПРАТИ НОВИНА
« Май 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Варна и региона.
e-mail:
Анкета
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове?
Много добре
Добре, но можеше и по-добре
Не се справи
Пълна трагедия

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0888 53 26 24

novini@varna24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Варненци във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Статистика: