ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Клиент отново хвана в крачка Кауфланд за надписване на сметка | ||||||
| ||||||
За пореден път имаше грешка при маркирането на каса на намален продукт ( в случая на зехтин Mytholio от 7.99 лв на 5.99). Тъй като вече бях запознат с процедурата, просто отидох на гише "Информация" без да дигам скандал и показах бележката на служителката там и продукта. Тя ми заяви с голямо самочувствие и наглост, че продуктът е правилно маркиран, тъй като тя била от "Търговския отдел" и познавала всички артикули и аз най-вероятно съм бил погледнал етикет на съседен продукт. Допуснах възможността и аз да съм се объркал и попитах (без да се разправям) дали мога да върна продукта. Беше ми заявено, че това е невъзможно, тъй като вече съм закупил продукта. Това ме амбицира да влезна отново в магазина и да проверя етикета на щанда и се оказа, че съм бил прав. След като съобщих това на служителката, тя накара друг служител да дойде с мен и да провери казаното от мен. След като видя етикета служителката ми отговори, че той бил изтекъл, но въпреки това щели да ми върнат разликата. Бях обвинен, че съм дигнал скандал и това не било лудница. Аз просто бях учтив клиент, който си търси правата. Въпроса не е в парите, а в принципите и отношението към клиента. За съжаление не за първи път ми се случва това нещо в Кауфланд. А колко хора не са проверили касовата бележка? А колко хора не са си потърсили правата? Нормално ли един магазин така да подвежда клиентите си и да има такова отношение на служители? |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:Всички | Само на регистрирани | Моите | На приятели
на 06.08.2017 г.
0
на 04.08.2017 г.
0
на 03.08.2017 г.
0
на 03.08.2017 г.
0
на 03.08.2017 г.
0
на 03.08.2017 г.
0
на 03.08.2017 г.
0
на 03.08.2017 г.
+1
на 03.08.2017 г.
0
на 03.08.2017 г.
+3
Коментарите са на публикуващите ги. Varna24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Притегателно място преди години за варненци вече е история
12:57 / 25.04.2024
Глобяват някои шофьори, които използват "Синя зона" във Варна
10:33 / 25.04.2024
Морето завря, варненци луднаха
08:36 / 26.04.2024
Благомир Коцев даде съгласието си за важен ремонт
08:38 / 26.04.2024
Адска градушка падна до Варна, хората отчаяни
13:40 / 26.04.2024
УМБАЛ "Св. Марина" – Варна съобщи важна информация
14:17 / 26.04.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове? | ||
Много добре (418) | 14% | |
Добре, но можеше и по-добре (398) | 13% | |
Не се справи (581) | 19% | |
Пълна трагедия (1619) | 54% |