
ЗАРЕЖДАНЕ...
Клиентка на банка: Потресена съм, как можаха да го направят! | ||||||
| ||||||
Ето и продължението: "Клиенти сме на "Райфайзенбанк", настоящи "КВС". Притежавам нотариално заверено пълномощно, в което подробно са описани дадените ми от нея права, включително и за въпросната банка. Освен това имам и вътрешно банково пълномощно. Приложила съм ТЕЛК решение на майка си преди повече от година. Наложи се подмяна на дебитната и карта и когато поисках да я получа, ми обясниха неколкократно, че е невъзможно, въпреки че го пише в пълномощното от нотариуса. Това били вътрешни правила, които стоят над законите в държавата. Дискриминираха инвалида, състоянието му, правата му бяха потъпкани и го задължиха да се яви в клона им, защото никой друг не може да вземе картата му, въпреки двете пълномощни. Потресена съм в как една от множеството банки в Република България може да се вземе толкова насериозно и да се постави над закона и нотариусите! Не може да ограничаваш достъпа до личната сметка на трудноподвижен 100% инвалид, защото държиш да ти се яви лично в банката!!! Не може да не зачиташ оригинално пълномощно с нотариална заверка! Пиша това просто да информирам всички техни настоящи и бъдещи клиенти". |
Ако днес имаше местни избори във Варна? | ||
Аз съм гласувал/а за кмета и отново бих го подкрепил/а (112) | 29% | ![]() |
Аз НЕ съм гласувал/а за кмета, но бих го подкрепил/а (29) | 7% | ![]() |
Аз съм гласувал/а за кмета, но вече не бих го подкрепил/а (45) | 11% | ![]() |
Аз НЕ съм гласувал/а за кмета и отново не бих го подкрепил/а (206) | 53% | ![]() |
За контакти:
тел.: 0888 53 26 24
novini@varna24.bg