
ЗАРЕЖДАНЕ...
Кокошкарско изпълнение на служители на Telenor донесе неприятности за оператора | ||||||
| ||||||
В края на август миналата година клиент на оператора в обекта в търговски център "Гранд" купил USB кабел, получил и касова бележка за покупката си. Тъй като закупеното устройство не работело, клиентът се върнал за рекламация в магазина два дни след покупката. Оттам обаче отказали да признаят рекламацията, а мъжът подал сигнал в КЗП. Комисията извършила проверка и установила, че "Теленор" неправилно са отказали рекламация. Заради това са глобени с 550 лева. Глобата е потвърдена от Районния съд в Пловдив. Тя може да се обжалва пред Административния съд в 14-дневен срок. |
За контакти:
тел.: 0888 53 26 24
novini@varna24.bg