ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Лидл България стартира мащабна информационна кампания за намаляване и рециклиране на пластмасата | ||||||
| ||||||
Чрез предлагане на продукти от рециклиран материал, серия от комуникационни активности и акции за почистване на замърсени локации, Лидл България ще насърчи потребителите да намалят употребата на пластмаса и да рециклират повече. В тази посока е и първата устойчива алтернатива от веригата – най-новите продукти за домакинство. През изминалата седмица компанията представи продукти за дома, направени от 95 до 100% рециклиран материал, с които дава втори живот на пластмасата. От днес до 21 март към тях се добавят и още артикули за дома, произведени с грижа за околната среда. Сред тях са чадъри, възглавнички за столове и легло за домашни любимци. Чадърите са с текстилна част от 100% рециклиран материал, възглавничките за стол съдържат 100% рециклиран полиестер, а леглото за домашен любимец е произведено от близо 70% рециклиран материал. Любопитни са цифрите, които стоят зад направата на тези продукти. За производството на един чадър са използвани средно 4 рециклирани пластмасови бутилки, а за възглавничките за стол – 2 такива бутилки. Артикулите са сертифицирани и с международния продуктов стандарт Global Recycled Standard (GRS) за гарантирано проверено съдържание на рециклирани материали. "Всеки един от нас може да допринесе за това да намалим количеството използвана пластмаса в ежедневието си. Това е и целта, която си поставяме с тази кампания – да вдъхновим нашите потребители и да им покажем, че всяка малка крачка води към голямата промяна. Вече близо 4 години в Лидл България сме постоянни в усилията си за намаляване и рециклиране на пластмасата. Продължаваме да следваме тази посока и вярваме, че в лицето на нашите клиенти ще намерим още съмишленици – защото рециклирането и грижата за природата имат смисъл, особено когато обединим усилията си“, коментира Елица Георгиева, ръководител “Корпоративни комуникации" в Лидл България. Информационната кампания е част от мащабната стратегия на Schwarz Gruppe – REset Plastic, която Лидл България следва неотменно вече близо четири години. Тя цели избягване и намаляване употребата на пластмаса чрез редица мерки – намаляване и рециклиране н
В изпълнение на стратегията REset Plastic Лидл България работи по изпълнението на две цели – да намали количеството пластмаса в опаковките на продуктите собствена марка с 20% до 2025 г. и да направи 100% от опаковките на продуктите си собствена марка максимално рециклируеми. За постигането им компанията прилага редица последователни мерки. След намаляване теглото на тарелките за прясно месо, Лидл Бълграия въведе и такива с още по-малко съдържание на пластмаса, изработени от над 90% рециклиран материал и 100% рециклируеми. Част от продуктите за почистване от собствената марка на Lidl W5 вече са в опаковки от 100% рециклирана пластмаса. Едновременно с това компанията работи и в посока намаляване съдържанието на пластмаса в бутилките на продуктите. От началото на 2020 г. Лидл България преустанови продажбата на пластмасови изделия за еднократна употреба. В нехранителния си асортимент веригата представи първите си спортни обувки собствена марка с текстилна част от 100% рециклирана пластмаса, 25% от която е от стари пластмасови бутилки, събирани от плажове и крайбрежни райони. |
РЕКЛАМНА ПУБЛИКАЦИЯ
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Той се завръна в ефира на bTV, след като напусна популярно предаване
17:51 / 06.05.2024
Ива Софиянска показа за първи път сина си
13:10 / 06.05.2024
Ненчо и Катрин оставиха малката Алина
11:20 / 06.05.2024
Новата автогара във Варна дни преди откриването й, вижте я
15:16 / 07.05.2024
Белослава останала сама след скандала, но днес е "влюбена до уши"
14:40 / 07.05.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове? | ||
Много добре (422) | 14% | |
Добре, но можеше и по-добре (407) | 13% | |
Не се справи (587) | 19% | |
Пълна трагедия (1624) | 53% |
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0888 53 26 24
novini@varna24.bg
©2008 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Varna24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Varna24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Varna24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: