Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
НА "Българско Черноморие": България има нужда от агресивна реклама в туризма, а не промяна на концесионни такси
Автор: Екип Varna24.bg 09:05 / 09.07.2015Коментари (0)1108
© Varna24.bg
На състоялата се пресконференция в Бургас на 7 юли министърът на туризма Николина Ангелкова призна, че изразходваните средства за реклама са завишени, без да обяви с колко или в сравнение с какво. Затова Национална асоциация "Българско Черноморие" призовава министър Ангелкова да отговори ясно и точно с какъв бюджет разполага ведомството й и за какво се разходва. Колко средства са инвестирани за реклама на български курорти в чужбина и какви са резултатите като брой новопривлечени туристи?

От своето съществуване новоучреденото министерство на туризма не допринесе с нищо за решаването на многобройните и тежки проблеми в туристическия сектор, съобщават от асоциацията и допълват:

Министър Ангелкова умело обещава за голяма реклама както в европейски страни, така и в Азербайджан, Казахстан, Узбекистан, Туркменистан, Китай, Индия и др. и още от ноември ще се започне рекламирането на страната ни като туристическа дестинация за следващата година. А за тази година какво направи? Не беше нито склонна на компромиси, в името на това туризма да се развива, нито искаше да чуе гласа на хотелиери, ресторантьори и други представители от бранша. Хотелиери, туроператори и концесионери на плажове няколко пъти даваха конкретни идеи какво да се направи, за да се стимулира българския туризъм, но предложенията им бяха подминати с пренебрежително мълчание. Дори протестът срещу отлива на руски туристи и бездействието на институциите по проблема не стреснаха никого от така нареченото Министерство на туризма.

За развитието на българския туризъм трябва да се обсъждат реалните проблеми като екорекета, липсата на реклама извън страната и липсата на връзка между хотелиери, туроператори и концесионери в страната. Върху това би трябвало да работи министерство на туризма в България.


Нито един турист не се интересува каква е концесионната такса на плажовете или към кое министерство се разпределят. Това, от което единствено се вълнува и което трябва да се промени е именно връзката между концесионери, туроператори и хотелиери.

Дестинация България има нужда от агресивна целева реклама. Например в страната годишно пристигат между 400 и 500 хиляди немски туриста. В системите на немски туроператори може да се рекламира в печатни каталози, презентации пред райзебюра, презентиране на филмови рекламни клипове по време на конференции, брандиране на лого на България на всички туристически изложения, провеждане на срещи с ключови туристически компании.


Министър Ангелкова обеща, ама друг път. А сега, за днес, за сезона???

За скъсяване на дистанцията между изискванията на туроператорите за дългосрочно развитие на туризма по Черноморието в България би трябвало да помогне министерството на туризма. В това число улесняване на визови режими, подобряване на качеството на транспортните услуги, подобряване на инфраструктурната среда, летищни условия.









Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Актуални теми
ТВ и шоу сезон 2023/2024 г.
Великден 2024 г.
Лято 2024
Парламентарни избори 2024
Масови протести срещу цените на горивата
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Варна и региона.
e-mail:
Анкета
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове?
Много добре
Добре, но можеше и по-добре
Не се справи
Пълна трагедия

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0888 53 26 24

novini@varna24.bg

За реклама:

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Статистика: