Някой дръпна много пари от картата на клиент, от банката мълчат

Автор: Екип Varna24.bg
Коментари (0)
08:43 / 11.08.2022
667
Читател на Plovdiv24.bg се свърза с нашата медия, за да съобщи за проблем. Ето какво ни разказа пловдивчанинът:

Здравейте. Имам следния казус:

Притежавам кредитна карта в "Пощенска банка". В събота от сметката ми изчезна значителна сума пари, около 850 лева. Два дни подред комуникирам по телефона с техни служители, които ме уверяват, че проблемът ми ще бъде разрешен в рамките на деня.

Въпросните служители, виждайки движението по сметката ми, са съгласни с мен, че наличността ми определено не трябва да е тази, която е към момента. Във вторник вечерта, след поредното ми телефонно обаждане, тяхна служителка ми отговори, че не съм единственият им клиент с подобен проблем и че се борят с проблема.

Аз не съм получил от банката обратна връзка досега, на сайта им няма никакъв бюлетин или каквато и да е информация по въпроса. Считам, че една сериозна банка като "Пощенска банка" би трябвало при такива проблеми да излезе с някаква информация по въпроса.

Надявам се вие, като медия да успеете да дадете гласност на проблема. Благодаря, поздрави на целия ви екип.

Виж коментарите (0)
Още новини от Национални новини:
След катастрофите с млади водачи: Специалисти настояват за промен...
Евтим Милошев: Готови сме за едно спокойно и сигурно лято, Българ...
Техническа грешка на матурата по БЕЛ: Зрелостници получили тестов...
Откриват 769 секции в чужбина за изборите 2 в 1, най-много ще има...
Доброволци се включиха в акция по разчистване на сметище във Варн...
Хилари Клинтън: България изпреварва значително страните от ЕС по ...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@varna24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Varna24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Varna24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).