Шефката на КЗП Мария Филипова: Потребителите вече могат да подават сигнали много бързо, ето как!

Автор: Вилислава Ветренска
Коментари (1)
10:05 / 28.05.2025
1207
Потребителите вече имат възможността да подават жалби исигнали до КЗП и през мобилно приложение. Това им позволява да информират Комисията за защита на потребителите за установени от тях нарушения на място, от търговските обекти. Приложението дава възможност на потребителите да заснемат нарушенията и да прикачат снимките като доказателства към жалбите си. Това информира в своя позиция председателят на КЗП Мария Филипова.

"Информацията за хода на проверката и отговорите на жалбите и сигналите се получават директно в приложението. За използването му потребителите трябва да се регистрират и да попълнят необходимите данни, като процесът по регистрация отнема 2-3 минути. Регистрираните в сайта на КЗП жалбоподатели получават автоматично достъп и до мобилното приложение.

При подаването на жалба или сигнал потребителите трябва да попълнят задължителните полета и да прикачат необходимите доказателства.

Приложението е разработено от Националния системен интегратор "Информационно обслужване“ АД и е достъпно за двете най-популярни мобилни операционни системи iOS и Android", уточняват от КЗП.

Виж коментарите (1)
Още новини от Национални новини:
Брокер за имотния пазар: Ако някой продавач иска да вземе максима...
Атанас Пеканов разясни как при влизане от 1 януари в еврозоната щ...
МВнР все още няма официални данни за застреляната българка в Мюнх...
Експеримент как да стигнем до морето най-евтино
Антон Кутев: Еврото е като ваксината
Социалното министерство: За по-малко от 24 часа всички 75 възраст...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@varna24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Varna24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Varna24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).