Телекомите прекаляват с обажданията: Обяснявам, че не желая да слушам, а дамата ми се кара назидателно - изтрещях

Автор: Екип Varna24.bg
Коментари (0)
22:53 / 16.09.2022
1464
Всеки един от нас е бил притеснен в неудобен момент от служител на мобилен оператор. Това не е новина, а действителност. Въпреки опитите да прекъснете човека отсреща, обяснявайки, че моментът не е удобен и далеч не търсите нова оферта, служителят на телекома продължава да бълва съдържание като автомат. 

Свикнали сме да пренебрегваме подобни неудобства и да не обръщаме внимание. Читател на Sofia24.bg, обаче не издържа и сподели с нас:

Звънят ми от А1 да ми предлагат оферта. Позвъняването е на номера ми от... Виваком. Питам защо? Този й дали на дамата да ме открие. Обяснявам, че не желая да слушам. Ама само минутка да ми кажe, понеже съм избрана. (Леле, каква щастливка.) Продължавам да парирам опитите с: "Парила съм се вече от оферти по телефон и такива не приемам. Ако бяха видели колко (не)използвам телефона им, щяха да знаят, че не ме интересуват техните предложения, защото го държа, само да си пазя хубавия номер". Ама те били за цялото семейство - телевизия, интернет... Обяснявам, че с това се занимава мъжът ми. Не желая да ми предлагат каквото и да било. В работно време съм и не е удобно.

Отсреща ме изумяват, след като дамата започва с назидателен тон да ми обяснява да я оставя да говори само минутка, вече щяла била да ми е обяснила. Един вид, не ми губете времето с Вашите аргументи защо не искате да ме чуете, понеже през това време вече щях да съм Ви разказала, за да вземете информирано решение.

Тук вече изтрещях. Рязко ми мина терзанието, че момичето не е виновно, началниците я карат да е толкова агресивна. Казах, че каквото и да ми разкаже, моето информирано решение е да откажа. Ако искам нещо да науча, ще го направя в офис.

Поне любезно ми пожела приятен ден.

Виж коментарите (0)

Още по темата (74):
18.04.2024 ЕС обмисля обединяване на телекомуникационните оператори 
25.03.2024 Супер новина! Ето кога ще имаме право да се откажем от мобилни услуги без плащане на неустойки
19.03.2024 "Ние, потребителите": КЗП не изигра картите по най-добрия за нас начин в казуса с  телекомите 
18.03.2024 Договорите на телекомите ще гарантират повече баланс и реципрочност за потребителите
21.02.2024 ПП-ДБ предлага договорите с мобилните оператори да могат да се прекратяват, ако те вдигат цените
20.02.2024 А1 обяви новите тарифи и предложи компенсации – ще го усетим през март
Още новини от Национални новини:
Справедливост след тежки катастрофи: Ще има ли по-бързо правосъди...
Служебният министър на туризма каза ще има ли поскъпване на шезло...
Още преди началото на летния сезон "дерат кожи" по Южното Черномо...
Василев отговори на Борисов: Нека да видим програмата му и ще гов...
Моторист е загинал при катастрофа в Лясковец
Служебният здравен министър: Имаме данни за епидемично разпростра...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@varna24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Varna24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Varna24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).