ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Удвояват учителските заплати? | ||||||
| ||||||
Приходите за месец септември са със 150 млн. лв. повече спрямо разходите. Финансите на държавата се движат в рамката приета с актуализацията на бюджета, увери Горанов. До края на месеца ще има разговори с министерствата за проектобюджета за следващата година, в който са заложени по-високи заплати за учителите и 10% увеличение за бюджетната сфера. "Ангажиментът за увеличение с 10% е намерил място в новата рамка и стратегията за удвояване на учителските заплати. Срокът на правителството е до края на този месец, продължаваме разговорите с министерствата", допълни финансовият министър, предаде bTV. Междувременно правителството реши да увеличи с 500 лв. заплатите на преподаватели, които се включат в Национална програма "Мотивирани учители“. Тя се отнася за работа в училища с проблемни области, включително обучение на ученици, които имат ниски образователни резултати или нисък социален статус. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:Всички | Само на регистрирани | Моите | На приятелиПокажи и всички отговори
Aнонимен
на 03.10.2019 г.
0
на 02.10.2019 г.
0
Aнонимен
на 02.10.2019 г.
-1
Aнонимен
на 02.10.2019 г.
-1
Коментарите са на публикуващите ги. Varna24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Певицата Мария към Виктор Калев: Ако не беше ти, сега нямаше да съм тук
11:31 / 22.04.2024
Lidl отваря първия си магазин за нехранителни стоки
10:58 / 23.04.2024
Вижте какво ще се появи край ЖП гарата във Варна
08:12 / 22.04.2024
Диана Димитрова отново напомни за себе си
13:10 / 22.04.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове? | ||
Много добре (418) | 14% | |
Добре, но можеше и по-добре (395) | 13% | |
Не се справи (578) | 19% | |
Пълна трагедия (1615) | 54% |