ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Валери Симеонов: Слънчев бряг не се рекламира като дестинация за парти туризъм, а като семеен курорт | ||||||
| ||||||
"В същото време, от всички концесии на плажове, българският държавен бюджет печели 8 милиона лева годишно - пълен абсурд. Както казаха специалистите от бранша, Слънчев бряг не се рекламира като дестинация за парти туризъм - напротив, той се рекламира като курорт за семеен туризъм. Статистиката на хотелиерите го потвърждава - само 5-10% от всички туристи са млади хора, дошли единствено за купона. Те имат своето място в туристическия микс, но това не трябва да става за сметка на останалите 90%, дошли да почиват на прекрасните плажове на Черно море", добави Симеонов. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:Всички | Само на регистрирани | Моите | На приятелиПокажи и всички отговори
на 18.08.2017 г.
+1
Коментарите са на публикуващите ги. Varna24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
"Бригада нов дом" отказа да ремонтира къща, ето защо
15:18 / 19.04.2024
Легендарна чешма във Варна ще заработи до няколко седмици
17:14 / 18.04.2024
"Градски транспорт" с информация за варненци
12:37 / 18.04.2024
Сложиха нещо много полезно в Морската градина. Да го пазим
15:18 / 19.04.2024
Една от най-известните комедиантки у нас празнува днес
10:19 / 18.04.2024
Шеф Токев за скъпите козунаци: Има "Ферари" и "Порше", има и "Рено"
15:12 / 18.04.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета