Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Wizz Air отмени полети до Бари, но обеща да компенсира пътниците, закупили билети
Автор: Екип Varna24.bg 15:40 / 06.07.2022Коментари (0)1170
©
Полетите на Wizz Air от София до Бари и от Бари до София на 2 юли 2022 г. са отменени поради технически проблеми на самолета, а не поради кадрови проблеми. Това съобщиха за TravelNews от авиокомпанията. "Wizz Air искрено се извинява на всички засегнати пътници за причиненото неудобство, но безопасността на нашите клиенти и екипаж е наш приоритет номер едно“, коментираха от превозвача.

Авиокомпанията полага максимални усилия, за да компенсира пътниците и да им предложи алтернативни опции, така че да могат да пътуват. Те включват избор от алтернативни полети с Wizz Air, пълно възстановяване на сумата или 120% кредит в техния WIZZ акаунт (обработват се в рамките на една седмица).

Въпреки че всяка отмяна на полет е изключително неприятно събитие, важно е да отбележим, че по-голямата част от полетите на WIZZ Air се изпълняват по план, като над 100 000 пътници достигат до желаните дестинации всеки ден. Авиокомпанията е силно ангажирана с разширяването на своите операции на български пазар и от 1 юли разпредели допълнителен самолет от външен доставчик към своята база в София, за да може да консолидира местните операции и да отговори на нарастващото лятно търсене на пътниците.

Нискотарифната авиокомпания Wizz Air зарязала пътници в събота на Летище София, които е трябвало да летят за Бари в Италия. Същото е сторила и с българи, които са били в Бари и е трябвало да се приберат у нас, съобщиха за TravelNews потърпевши пътници, които са сезирали Комисията за защита на потребителите. Полетите са отменени без предварителна информация. "Тръгнахме за Летище София в 4 часа сутринта в събота, като точно пътувахме в таксито и получихме съобщение, че е отменен планираният полет за 6 часа. Нямаше нищо повече като информация дали ще се осъществи същият ден или на следващ“, коментира клиент на авиокомпанията.

За двата полета е имало и групи на туроператори и на туристически агенти. Те са се обединили и са реагирали, като са осигурили чартърен полет на European Air Charter да извози пътниците. "Ние имахме за отиване 60 човека и за връщане друга група 60 човека. С подкрепата на Еuropean Air Charter пуснахме веднага отделен чартър и се погрижихме за пътниците, закупили пакети през нас и нашите агенти“, коментира Георги Пасев, маркетинг мениджър на туроператора "Абакс“ и член на Сдружението на туроператорите и туристическите агенти "Обединение Бъдеще за туризма“ (ОБТ). Павлина Русева, член на УС на ОБТ, също е оказала пълна подкрепа на клиенти и агенти. "Нито за миг нямаше клиент, който да се притесни от липса на информация, а реакцията е пример за целия бранш“, подчерта Русева. Според нея така ще се върне доверието в бранша. През последните седмици други туроператори не са реагирали по този начин, а са зарязали клиентите си, което се отразява на имиджа на целия бранш.








Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Политическо противоборство в САЩ
Лято 2024
ТВ и шоу сезон 2023/2024 г.
Великден 2024 г.
Избори за председател на БСП
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Варна и региона.
e-mail:
Анкета
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове?
Много добре
Добре, но можеше и по-добре
Не се справи
Пълна трагедия

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0888 53 26 24

novini@varna24.bg

За реклама:

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Статистика: