Тапата към Гърция продължава и след Шенген. Огромни задръствания се образуваха в почивните дни. Открои се големият проблем – Кресна.
"За съжаление, Кресна стана новия Шенген. Това, което предричахме е, че след пускането на тунела "Железница“ тапите ще се образуват в района на Кресна. Четирите пешеходни пътеки, заедно с 14-те кръстовища там, изключително много забавят трафика“, заяви Владимир Тодоров от Асоциацията на пострадалите при катастрофи.
По думите му това, което Министерството на регионалното развитие и Агенция "Пътна инфраструктура“ трябва да стартират в спешен порядък, е т. нар. обход на Кресна.
"За обхода абсолютно всичко е финализирано. Има екологична оценка, приет устройствен план, договори с изпълнителни, финансиране и завършени учредителни процедури. Тоест всичко необходимо за започване на отсечката“, обясни пред NOVA той.
tri4ko
на 22.04.2025 г.
Екологична оценка, устройствен план, договори с изпълнителни, финансиране, учредителни процедури - все бюрократични спънки и договорки под масата за един "национален проект". Това е като оградата на границата - неизбежно, като пожарен самолет при горски пожар - неизбежно. Това е запушена фуния, която трябва да се отпуши. Трябва да се реши час по-скоро, да се направи тунела и на всякакви там зелени и бенбени организациики служейки за жалки стотинки на разни големци да им се покаже къде е мястото. Това е Абсурдистан, заради някакви скакалци и бръмбари да се спира проект от национално значение!
Коментарите са на публикуващите ги. Varna24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.