Кино
Обявиха Ози Озбърн за генетичен мутант
Автор: Екип Varna24.bg 16:23 / 13.08.2019Коментари (0)467
Почти неочаквано, Ози Озбърн доживя собствения си 70-и рожден ден, въпреки пословичната му страст към алкохола и наркотиците.

Оказва се, че това не е просто късмет. Учени изследвали неговото ДНК и открили нова мутация, която може би обяснява как фронтмена на Black Sabbath е все още жив, въпреки недоумението на самите лекари.

"Ози наистина е генетичен мутант", пише Бил Съливан в книгата "Приятно ми е да се запознаем: Гени, бактерии и любопитните сили които ни правят това, което сме". В книгата той изследва как се е формирала нашата ДНК и биологичните фактори, които повлияват на гените ни.

Съливан е професор в университета по медицина на Индиана и пише, че има генетични мутации, които могат да повлияят на вкусовете ни за кафе и сладко, сексуални предпочитания и дори политически пристрастия.

ДНК-то на Ози Озбърн било изследвано от Knome - комапния от Масачузетс, която анализира човешкия геном. Така те открили мутацията.

"Винаги съм казвала, че в края на света ще оцелеят само хлебарките, Ози и Кийт Ричардс", казала съпругата на Озбърн - Шарън, когато разбрала за чудатите гени на мъжа си.

Ози никога не е крил за проблемите си с наркотиците и алкохола в миналото. В автобиографията си "Аз съм Ози" той признава, че е използвал кокаин, LSD, антидепресанти, алкохол, хашиш и е прекарвал няколко курса по рехабилитация. Използвал е и лекарства за дислексия и синдром на дефицит на вниманието.

Освен това през 2003 г. той преживя инцидент с велосипед, при който счупи врата си. Има и генетично отклонение, което е подобно на болестта на Паркинсон.

"По всички параграфи аз съм медицинско чудо", казва самият той през 2010 г. "Когато умра, трябва да дарят тялото ми на Музея за естествена история. Готино е да отидеш на запой за няколко дни, но моят продължи 40 г. В един период обръщах 4 бутилки коняк за ден, губех съзнание, будех се и продължавах", казва Ози.

Докато пък снимали реалити за живота му имало дни, в които приемал по 42 хапчета с рецепта. Сутрин, обед и вечер - всичко това преди да запали джойнт в неговата си отделна стая, далеч от камерите.

"Междувременно пушех пури сякаш са цигари. Дори ги палех в леглото", признава певецът.

« Август 2019 г. »
Черно море в Първа лига, сезон 2019/2020
Рибарското пристанище на Карантината
Хакер удари НАП
Откриха убито 7-годишно момиченце
Варненският археологически музей ще участва в международна морска експ
Как се справи общината с почистването на снега?