Кино
Учени обясниха защо тоалетната хартия е опасна за здравето
Автор: Екип Varna24.bg 12:39 / 10.09.2019Коментари (1)662
Група чуждестранни лекари извършили проучване и установили смъртната опасност от използването на тоалетна хартия. Според различни информационни публикации с позоваване на учени, хигиенният продукт може да причини на човек редица заболявания, включително рак.

Според експерти тоалетната хартия не е в състояние да защити човешкото тяло от бактерии. Освен това, ако говорим за ароматизирани аналози на хигиенните продукти, те могат да причинят алергична реакция и да причинят растеж на злокачествени тумори.

Лекарите съветват да се използват детски мокри кърпички за лична хигиена, които нямат химически добавки, а пък най-добре е да се мием с чиста вода.

По-рано експерти от Манчестърския университет разказаха защо четката за зъби трябва да се подменя на всеки три месеца. По-специално учените подчертаха, че старите четки могат да наранят венците, което може да се превърне в основа за възпроизвеждането на микроби.

Aнонимен
на 11.09.2019 г.
Коментарите са на публикуващите ги. Varna24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
« Септември 2019 г. »
Отбелязване на Деня на Независимостта
Национален отбор на България по волейбол
ТВ и шоу сезон 2019/2020 г.
Художествена гимнастика
Черно море в Първа лига, сезон 2019/2020
Как се справи общината с почистването на снега?

Варненци във facebook