Вяра Стефчева: Новата социална мрежа на Meta вече е достъпна и у нас

Автор: Живко Кръстев
Коментари (0)
14:38 / 10.01.2024
1503
Threads има голям потенциал да надмине Х в Европа, но не мисля, че това ще се случи в глобален план. Фокусът му е върху качествено и интересно съдържание под формата на текст, не върху видеосъдържанието. Това каза изпълнителният директор на маркетинг агенция Zahara Cоnsult Вяра Стефчева в предаването "Човекът на фокус“ на Радио "Фокус“.  

Социалната мрежа Threads на Meta е създадена като конкурент на Twitter и вече е достъпна и в Европа. Приложението е пуснато още през юли миналата година и веднага спечели над 100 милиона потребители в САЩ, Обединеното кралство и стотици други страни за по-малко от седмица. "Но решиха стратегически да го забавят за Европа и за конкретни държави. България е една от тях“, поясни Вяра Стефчева. Приложението е спряно заради "предстояща регулаторна несигурност“. 

Тя отбеляза, че много хора вече започват да изместват активността си от Instagram в Threads. Много известни личности, артисти и певци вече са в новата социална мрежа. "Това е новото пространство, ако искате да качите малко известността си. В Threads в момента е много лесно да натрупаш голям брой последователи“, обясни Вяра Стефчева. 

Приложението е много сходно с Twitter или Х. "Който го е използвал, няма да открие нищо ново в Threads. Всеки, който има Instagram профил, автоматично може да си създаде профил и в Threads. С регистрацията се запазва потребителското име от Instagram и то не може да бъде сменено. Всичките ти последователи автоматично отиват в Threads.“ 

Да изтриеш профила си в Threads е невъзможно, ако не изтриеш целия си Instagram профил. "Това е практика на Meta, която има цел да накара хората да останат в интернет и да използват нейните социални мрежи“, допълни тя.   

Според нея преимущество на Threads спрямо Х е това, че то има много повече реални потребители. "Х среща голям проблем с фалшиви профили, ботове, лоша, непроверена информация, фалшиви новини. Докато всички продукти на Meta – Instagram, Facebook, Threads, имат стандарт и минаваш голяма проверка, когато си правиш профил, много е трудно да останеш анонимен“, обясни директорът на маркетинг агенция. 

Тенденцията според нея е да се върви към споделено дигитално пространство и синхронизация. "Все повече приложения предстои да бъдат свързани и съдържанието в тях да се препубликува и споделя отново и отново.“

Виж коментарите (0)
Още новини от Любопитни новини:
Тези храни помагат при борбата със стреса
6 причини да имате оси в двора
Мис България Свят 2017 стана майка за трети път
Жени Живкова обжалва развода си
Симптоми, по които да разпознаем скарлатината
Удрят ни силни магнитни бури през месец май, ето кога точно


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@varna24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Varna24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Varna24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).