
ЗАРЕЖДАНЕ...
Знаете ли какво е FOMO – терминът е неразривно свързан с Черния петък | ||||||
| ||||||
Но този феномен е само върхът на айсберга. Черният петък е перфектен пример за дългосрочни маркетингови стратегии, които целят създаване на лоялност към бранда. Компаниите използват емоционална манипулация, за да укрепят връзката с потребителите. Няма да споменаваме марки, но има брандове, които създават емоционална връзка чрез истории, за да внушат ценности като сила, свобода и индивидуалност. Клиентите се идентифицират с тези истории и започват да виждат покупката не просто като транзакция, а като част от личното си развитие. Маркетинговите кампании често използват отзиви и популярност, за да внушат доверие. Например, препоръките от други клиенти създават усещане за сигурност, че изборът е правилен. Това важи в пълна сила и за кампаниите по време на Черния петък, когато големите опашки пред магазините създават илюзия за "уникална възможност“. Програмите за лоялност, които предлагат бонус точки и ексклузивни оферти, са още една техника за изграждане на дълготрайна привързаност. Чрез тях компаниите не просто задържат клиентите, но и ги карат да се чувстват специални. В заключение мога да кажа, че Черният петък и други подобни кампании са доказателство за способността на маркетинга да манипулира емоциите ни. Въпросът е дали сме осъзнати участници в тази игра или просто пешки в добре планирана стратегия за лоялност. |
Ако днес имаше местни избори във Варна? | ||
Аз съм гласувал/а за кмета и отново бих го подкрепил/а (78) | 26% | ![]() |
Аз НЕ съм гласувал/а за кмета, но бих го подкрепил/а (25) | 8% | ![]() |
Аз съм гласувал/а за кмета, но вече не бих го подкрепил/а (36) | 12% | ![]() |
Аз НЕ съм гласувал/а за кмета и отново не бих го подкрепил/а (156) | 53% | ![]() |
За контакти:
тел.: 0888 53 26 24
novini@varna24.bg