Британски микробиолог ни попари, каза нещо много лошо за киселото зеле и мляко
Автор: Екип Varna24.bg 15:06 / 17.11.2019Коментари (18)4072
Английски учени посегнаха и на българското кисело зеле. Според тях то е вредно, както и киселото мляко, квасеният хляб и други типични български продукти, съобщава bg-voice.com. Проучването е направено основно от британския микробиолог г-жа Манал Мохамед от Уестминистърския университет.

Според нея ферментиралите храни и напитки могат да предизвикат неприятни странични ефекти и да улеснят размножаването на резистентни на антибиотици бактерии. "Киселото зеле, йогурта, чаената гъба комбуча, се славят като полезни. Напоследък продажбата им се увеличава заради твърденията, че подобряват храносмилането, намаляват възпаленията, подсилват имунитета, помагат за отслабването. Никой не говори обаче, че те могат да предизвикат алергия“, каза Манал Мохамед.

Според нея неприятните странични ефекти се дължат на съдържащите се в богатите на пробиотици храни хистамини. Някои хора не произвеждат достатъчно от разграждащите ги ензими и хистамините преминават в кръвта, където предизвикват реакции. Ферментиралите храни могат да предизвикат и сърбеж, умора, обриви, диария, гадене, повръщане, в редки случаи дори ниско кръвно налягане, сърдечна аритмия, проблеми със съня. Манал Мохамед предупреди също, че възрастните хора или тези с отслабена имунна система могат да получат сериозни инфекции от такива храни заради съдържащите се в тях живи бактерии. Такива случаи, макар и редки, са известни на медицината. В някои от тях има и резистентни бактерии. Известно е, че витамините от ферментиралите храни се усвояват по-лесно, както и съдържащите се в тях минерали. На това се дължи и голямата им популярност.

Бах тая британка Мангал Мохамед , де**а тая мюсюлманка гнусна де**а
на 18.11.2019 г.
+2

Анал Мухабет е права и наистина в тези храни има бактерии но точно на тяхното действие се остовават рецептите на тези да ги наречем ястия. На нас бактериите не ни се отразяват,понеже от векове сме свикнали с тези храни а въпростана госпожа наистина има от какво да се притеснява затова на нея и на такива като нея препоръчвам да се насочат към родните си места.
+1

Мдаааммм... Къде-къде по-здравословно е да рупа човек натриев глутамат, глюкозо-фруктозен сироп, нитрати, нитрити, пълният комплекс опасни Е-та, захар, палмово масло, изкуствени подсладители (аспартам и т.н), дехидрогенирани мазнини и т.н. вместо добрите стари естествени ферментирали продукти... :)
+10

Г-жа англичанката Манал Мохамед може да си гледа микробиоложките работи и да не се бърка в киселото зеле и киселото мляко. Също така може да си хапва от английските ягоди, меса и прочие..
+9

Англичаните и особено тези дето са с корени като Мохамад ибн незнам кои си да вземат един чокър от кисела зелка и да си го набият в г*за.
Сподели какво ново....
на 17.11.2019 г.
+10

А тяхната бира без ферментация ли я правят?Тия задници защо не си гледат хилавата нация, дето не може да учи, да работи та даже ида е..е, ами все над чуждата паница надничат? И някой да ги натиска по пъпа да ядат кисело зеле?
+2

Кретените от ЕС и разни...като този "британец" Мехмед редовно излизат с подобни простотии по адрес на битието на Българина. Ракията ни била вредна, киселото мляко опасно, суджуците ни неекологични, кокошките ни нещастни, млякото ни мръсно....сега киселото зеле...???Дано няма хора, които да се хващат на подобни идиотии!?А микробиолога мангал, да вземе един кочан от зеле и за си го завре в мястото, където има най-много микроби! Отзад!
+1

Като е вредно-да не яде зеле! От всички български зимнини,зелето е най-полезно...
+1

И тая "британка" е ферминтирала за да се казва Мохамед. Разни миризливи чукумби разправят глупости без да са наясно,че на всеки организъм влияе по различен начин всяка бактерия. Киселото мляко и зеле са характерни за нашите географски ширини.За маймунските и мохамедските са други.
+1

Може да е бозава може и да е дюс кюмур Анал Мохамед ама е учена, и скоро ши са произнесе и за домуза.
Коментарите са на публикуващите ги. Varna24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
« Март 2024 г. »
Кабинетът "Денков - Габриел"
Бюджет 2024
Олиото стигна цената на зехтина
ТВ и шоу сезон 2023/2024 г.
Дете почина в училищен двор в Казанлък