Девненският превозвач се гаври нагло с клиентите си

Автор: Екип Varna24.bg
Коментари (2)
10:02 / 02.07.2018
6411
Представители на частната транспортна фирма "Волан" ЕООД, която обслужва автобусните линии от общинската схема и маршрута "Девня-Варна-Девня", продължават да се държат нагло с клиентите си, сигнализира потребител във фейсбук групата  "Забелязано в Девня", на когото са му върнали 17 лева на монети. 

Подателят на сигнала споделя, че кондукторката му се била троснала, че ако ѝ бил дал по-едра банкнота, направо щели да го изхвърлят от автобуса. Човекът е снимал монетите в шепата си, а други потребители на групата се шегуват, че при това положение "любезната" кондукторка е трябвало да му даде бонус – торбичка за стотинки. 

"Возят ни в раздрънкани таралясници, таксуват ни капризни кондукторки със самочувствие на стюардеси в бизнес класа! За това, което предлагат, трябва те да ни плащат! Време е вече да въведат електронно таксуване за градския транспорт! На мен пък ми поискаха да представя карта или да закупя билет на стойност един лев за десетмесечното ми внуче! Докъде я докарахме – от бебета да ги таксуваме", коментира в "Забелязано в Девня" Атанаска Георгиева.

"В пиковите часове автобусите са претъпкани. Налага се пътуване с отворени врати, за да не се задушат пътниците. За това, разбира се, не са виновни служителите на фирмата, а ръководството. В такива моменти могат да пускат два автобуса или да са по начесто", предлага Денислав Димитров.

"От няма и къде пътувам с тях, но всичко е под всякаква критика. Когато вали, например, отвсякъде тече вода, по фугите на стъклата растат мъхове заради вечната влага там, а да не говорим, че седалките след дъжда са мокри поне една седмица", споделя Иван Иванов.  

Масово девненци и гостите на града недоволстват от качеството на услугата, която предлага фирма "Волан", както и от арогантното поведение на шофьорите и кондукторките. Автобусите на обществения превозвач системно закъсняват, графикът на градската линия не е съобразен с разписанието на влаковете, което създава сериозни затруднения на студентите от Девня и не само на тях. 

Освен това безотговорни шофьори на въпросната фирма си позволяват да зареждат автобусите с гориво при включен двигател, докато изпълняват редовни маршрути по линията "Девня – Варна" и обратно. През лятото на 2016 година имаше и документиран случай, при който автобус се движи без задно панорамно стъкло, докато изпълнява междуградски курс. Терморегулацията в превозните средства е под всякаква критика и в тях е или много горещо, или много студено – в зависимост от сезона, жалват се девненци.

Община Девня вече се опита да смени превозвача, но за съжаление други кандидати за изпълнение на обществената поръчка не се намериха и администрацията се принуди да направи голям компромис, подновявайки договора си с "Волан". 

Съветът към гражданите, на които им се налага да ползват услугите на тази фирма, е да снимат всички нередности, на които стават свидетели (най-добре е да правят видеоклипчета), и да си търсят правата в Комисия за защита на потребителите, Държавна автомобилна инспекция и съдилищата. 

Екипът на фейсбук страницата "Девня - древна и съвременна" се ангажира да окаже съдействие на всеки ощетен пътник, който си е осигурил доказателства (видеоклипчета, свидетели, медицинска документация) за претърпени вреди от услугите на превозвача "Волан".

Виж коментарите (2)
Още новини от Регионални новини:
Как скандал прерасна в денонощен тормоз
След пострадало дете започват проверка на детски център
Една област във Варненско ще получи стабилна финансова инжекция з...
Пътят София-Варна е блокиран! Има катастрофа и един ранен!
Арестуваха мъж, ухапал майка си
Почивката в Слънчев бряг излиза колкото тази на Бали, а Токио се ...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@varna24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Varna24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Varna24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).