Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Кметът на Долни чифлик оптимизира администрацията си
Автор: Екип Varna24.bg 10:26 / 14.12.2015Коментари (0)941
© Varna24.bg
Община Долни чифлик вече има нова структура на администрацията си. Това стана с решение на общинския съвет по предложение на новия кмет Красимира Анастасова. 

"Програмата ми за управление през този мандат, вижданията ми за екипа, с който ще я изпълнявам, реалностите в общината, най-вече финансовото й състояние, налагат оптимизиране на числеността и структурата на общинската администрация и привеждането й в по-пълно съответствие с нормативните изисквания. Предложената нова структура е съобразена и с препоръките на Анализа на състоянието на общинската администрация от 2013 г. - резултат от изпълнението на проект по ОП "Административен капацитет", обясни кметът.

Намалението на общата численост на персонала в новата структура не е голямо в сравнение с досегашната. Промените са не толкова количествени, колкото свързани с оптимизирането на функционалните характеристики на звената и балансиране на отговорностите. Преструктурирани са отделите, свързани с общинската собственост и устройство на територията, увеличен е щатът на звеното, в което се подготвят и изпълняват инвестиционните проекти на общината. Заедно с това е намалена числеността на онези звена, в които се извършва административното обслужване на населението по селата. "На служителите в общинската администрация ще бъдат възложени и допълнителни функции, изпълнявани досега от многобройните т. н. извънщатни служители. Именно в това и виждам една от възможностите общината да се справя с немалкото нормативно възложени отговорности и същевременно значително да намали финансовите си проблеми", обясни Красимира Анастасова .

Новата администрация включва следните звена - кмет на общината с трима заместници, 13 кмета на кметства, секретар на общината, ръководител на звено "Вътрешен одит", финансов контрольор на половин щат и обща администрация. Дирекция "Административно-правно и информационно обслужване" ще бъде с 7,25 щата, в които е предвидена и една бройка, вместо досегашните две, за подпомагане и осигуряване на работата на ОбС. В Дирекция "Финансово-стопански дейности и управление на собствеността" ще работят 11 служители. В специализираната администрация ще има пет дирекции: "Местни приходи" - 7, "Устройство на територията, общинска собственост, туризъм и транспорт" - 11,5, "Инвестиционна политика" - 9, "Образование, култура, спорт, социални дейности и здравеопазване" - 7, "Гражданска регистрация и административно обслужване" - 12,5. Предвиден е щат и половина за кметски наместници.

 









Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Актуални теми
ТИР уби 12-годишно момиче край Плевен
24 май: Ден на славянската писменост и култура
Реформи в БДЖ
Художествена гимнастика - състезания и подготовка
Милиони без електричество в Испания и Португалия
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Варна и региона.
e-mail:
Анкета
Ако днес имаше местни избори във Варна?
Аз съм гласувал/а за кмета и отново бих го подкрепил/а
Аз НЕ съм гласувал/а за кмета, но бих го подкрепил/а
Аз съм гласувал/а за кмета, но вече не бих го подкрепил/а
Аз НЕ съм гласувал/а за кмета и отново не бих го подкрепил/а

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0888 53 26 24

novini@varna24.bg

За реклама:

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Статистика: