Кметът на Долни чифлик оптимизира администрацията си

Автор: Екип Varna24.bg
Коментари (0)
10:26 / 14.12.2015
942
Община Долни чифлик вече има нова структура на администрацията си. Това стана с решение на общинския съвет по предложение на новия кмет Красимира Анастасова. 

"Програмата ми за управление през този мандат, вижданията ми за екипа, с който ще я изпълнявам, реалностите в общината, най-вече финансовото й състояние, налагат оптимизиране на числеността и структурата на общинската администрация и привеждането й в по-пълно съответствие с нормативните изисквания. Предложената нова структура е съобразена и с препоръките на Анализа на състоянието на общинската администрация от 2013 г. - резултат от изпълнението на проект по ОП "Административен капацитет", обясни кметът.

Намалението на общата численост на персонала в новата структура не е голямо в сравнение с досегашната. Промените са не толкова количествени, колкото свързани с оптимизирането на функционалните характеристики на звената и балансиране на отговорностите. Преструктурирани са отделите, свързани с общинската собственост и устройство на територията, увеличен е щатът на звеното, в което се подготвят и изпълняват инвестиционните проекти на общината. Заедно с това е намалена числеността на онези звена, в които се извършва административното обслужване на населението по селата. "На служителите в общинската администрация ще бъдат възложени и допълнителни функции, изпълнявани досега от многобройните т. н. извънщатни служители. Именно в това и виждам една от възможностите общината да се справя с немалкото нормативно възложени отговорности и същевременно значително да намали финансовите си проблеми", обясни Красимира Анастасова .

Новата администрация включва следните звена - кмет на общината с трима заместници, 13 кмета на кметства, секретар на общината, ръководител на звено "Вътрешен одит", финансов контрольор на половин щат и обща администрация. Дирекция "Административно-правно и информационно обслужване" ще бъде с 7,25 щата, в които е предвидена и една бройка, вместо досегашните две, за подпомагане и осигуряване на работата на ОбС. В Дирекция "Финансово-стопански дейности и управление на собствеността" ще работят 11 служители. В специализираната администрация ще има пет дирекции: "Местни приходи" - 7, "Устройство на територията, общинска собственост, туризъм и транспорт" - 11,5, "Инвестиционна политика" - 9, "Образование, култура, спорт, социални дейности и здравеопазване" - 7, "Гражданска регистрация и административно обслужване" - 12,5. Предвиден е щат и половина за кметски наместници.

 


Виж коментарите (0)
Още новини от Регионални новини:
ТИР блокира пътя за "Петрохан", трафикът се пренасочва
Абитуриент почина в курорта "Слънчев бряг"
Изненадваща среднощна акция "Абитуриенти"
Стана ясно как камион висна над пътя в Пловдив
Поразяваща гледка в Пловдив: Камион във въздуха, почти перпендику...
Частично бедствено положение в Новозагорско


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@varna24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Varna24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Varna24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).