Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Очакваме 5% ръст на туристите заради рекламната кампания
Автор: Екип Varna24.bg 16:06 / 26.08.2010Коментари (0)1324
© Varna24.bg
Въвеждането на стандарти за качество за специализираните видове туризъм е заложено в новия Закон за туризма. Това съобщи ресорният зам.-министър Иво Маринов.

Той и министърът на икономиката Трайчо Трайков представиха мащабна рекламна кампания, която ще популяризира България като целогодишна туристическа дестинация в Европа. Според Маринов, след приключването й се очаква ръст на потока от туристи с 4-5%.

Кампанията започва на 6-ти септември, обясни министър Трайчо Трайков. На старта сме на един много интересен и полезен проект. В случая говорим за бюджет от 7.5 млн. лв. за излъчване на имиджова национална туристическа реклама по паневеропейски телевизии с аудитория от няколко стотин милиона домакинства. 7.5 млн. лв. са близо два пъти повече от средногодишния нормален бюджет на министерството за туристическа реклама. Аудиторията на телевизиите спрямо милионния поток от туристи, който посрещаме годишно, е сто пъти повече достигнати потенциални туристи, пресметна министър Трайков.

Три клипа ще представят страната ни като атрактивен за чужденците вариант за почивка. Рекламата на българския туризъм ще се излъчва по Eurosport, Euronews, National Geographic Channel и Discovery Channel. Те са с продължителност от по 30 секунди, като страната ни ще рекламира зимните и летни курорти, еко- и селски туризъм, културното наследство и други забележителности. Клиповете ще бъдат излъчени повече от 3 000 пъти, излъчвани в най-гледаните часове от денонощието, в продължение на девет месеца и ще звучат на пет езика - български, английски, немски, френски и руски. Допълнително ще бъдат заснети репортажи за предаването Sport Trips на Eurosport, за представяне на два града от България в рубриката Metropolitans на Euronews с рекламна заставка за Eurocities и кратък репортаж за културното наследство и природните забележителности в България от National Geographic Channel.

Средствата за реклама възлизат на повече от 7.5 млн. лева. 85% от парите са осигурени чрез проект по Оперативна програма "Регионално развитие", а останала част - от националния бюджет.

Изработването на клиповете е струвало на държавата почти половин милион лева, обясни зам.-министър Иво Маринов. По думите му, част от тези средства са платени авансово от бившата Държавна агенция по туризма през 2008 година, а последното плащане е направено през тази година от мегаведомството на Трайчо Трайков.

Източник: Дарик









Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
България в еврозоната
Избори в Румъния
Първа лига, сезон 2024/2025
Войната в Украйна
Президентът внася в НС предложение за национален референдум за еврото
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Варна и региона.
e-mail:
Анкета
Ако днес имаше местни избори във Варна?
Аз съм гласувал/а за кмета и отново бих го подкрепил/а
Аз НЕ съм гласувал/а за кмета, но бих го подкрепил/а
Аз съм гласувал/а за кмета, но вече не бих го подкрепил/а
Аз НЕ съм гласувал/а за кмета и отново не бих го подкрепил/а

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0888 53 26 24

novini@varna24.bg

За реклама:

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Статистика: