719 от клиентите са поискали регистрация или промяна в регистрацията им като самоосигуряващи се лица, а 506 от посетилите офиса са потвърдили заявления за подаване на документи по електронен път.
2 025 корпоративни клиенти са влезли в салона за обслужване, за да подадат справки-декларации по Закона за ДДС, ВИЕС и Интрастат декларации /за стокообмена в рамките на Европейския съюз/. 517 са поискали фирмата им да бъде регистрирана или дерегистрирана по ЗДДС.
5 815 клиенти са ползвали услугата „Регистрация и промени в регистрацията на фискални устройства". 1 682 са издадените и връчени през месеца удостоверения и копия на документи.
Средното време за изчакване от клиентите е било 9:21 минути, а за обслужване - 7:53 минути, което е два пъти по-кратко от допустимото по наредба максимално време за обслужване /20 минути/.
Данните са извлечени от софтуера на системата за управление на чакащи клиенти, която бе въведена миналата година като част от програмата на НАП за предоставя все по-качествени услуги на своите клиенти.
Източник: Агенция "Фокус"