3400 български домакинства, клиенти на "Овергаз", се отказаха от хартиените месечни фактури за природен газ и вече получават сметките си в електронен вид, предаде репортер на
Varna24.bg. Така те годишно помагат да се спасят от отсичане 9 многогодишни дървета. 135 са тези потребители във Варна, снабдявани със синьото гориво от "Овергаз изток".
Отказът от хартиена фактура е само една от услугите, включени в пакета "Овергаз +", който дружеството предостави на битовите си потребители у нас в края на миналата година. На сайта на компанията - www.overgas.bg, консуматорите на икономичното и екологично гориво могат по всяко време да проверят текущата си сметка.
Третото улеснение, осигурено по програмата, е месечно самоотчитане на потреблението на природен газ. Бързо се увеличават домакинства, ползващи тази услуга - да въвеждат сами месечните данни от разходомерите за синьо гориво в специалния модул на интернет страницата на Овергаз.
С тези услуги газовата компания дава възможност на потребителите си да бъдат по-добре информирани и само с един жест да се включат в опазването и защитата на околната среда. Ако всички 43 хиляди битови клиенти на "Овергаз" се откажат от хартиените си фактури, броят на спасените дървета ще бъде над 100 годишно.