Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Бизнес
Криминални
Институции
Други
Читателски
Близо 700 000 лв. са задълженията на абонати към "Топлофикация"-Варна
Автор: Екип Varna24.bg 13:40 / 18.11.2009Коментари (0)715
© Impact Press Group
Между 600 000 и 700 000 лв. са сумите, които варненската „Топлофикация" не е събрала от некоректните си абонати. Това съобщи изпълнителният директор на топлофикационното дружество Франк Женен. По думите на Женен вече са заведени близо 250 дела срещу тези, които не си плащат топлинната енергия. Длъжниците се предимно битови абонати. Общата сума, която се очаква след края на съдебните производства, е 300 000 лв. „Въпреки трудностите, които имаме със събирането на задълженията, некоректните ни платци са само 2 - 3 % от нашите абонати, които вече надхвърлят 11 000 домакинства. Горди сме с това, че през тази година нямаме отказали се от нашите услуги клиенти, напротив - вече има много желаещи да се присъединят към нас. Преди години хората се отказваха от нашите услуги поради факта, че плащаха по-големи сметки, които компенсираха големите загуби на енергия, които отчитахме при нейното транспортиране", подчерта Франк Женен. Според него, цените на топлото са се понижили от 1 юли. Въпреки очакваната енергийна криза през зимата, Женен заяви, че варненското топлофикационно дружество има резерви от мазут за не повече от две седмици. Той допълни, че през летния сезон варненското топлоразпределително дружество е подменило над 2.2 км. тръби от топлопреносната мрежа на града, а инвестициите са на обща стойност над 2 милиона лева. Новата детска градина „Делфинче" е първата сграда, която е била присъединена към топлофикационната мрежа на дружеството. Франк Женен обобщи, че през лятото са подменени всички компенсатори по втори магистрален тръбопровод, присъединени са нови обекти, изпълнени са ремонтни работи по поддръжката на производствената централа. Целта е подобряване на енергийната ефективност и намаляване на разходите за поддържане на атрактивна цена на топлинната енергия. През лятото са проведени срещи с близо 9000 клиенти по време на кампаниите за Битовата гореща вода и „Доверие". Те са били запознати с „Харта на клиента", актуализирана е била клиентската база данни, предложени са преференциални мерки за изплащане на задълженията. „Ще започнем да прилагаме още по-строги мерки за събиранията на вземанията от нередовните платци. След всички усилия, които сме направили, ние ще бъдем още по-твърди по отношение на лошите платци", каза още Франк Женен.

Източник: Агенция "Фокус"








Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Григор Димитров в турнири през 2024 година
Парламентарни избори 2024
Лято 2024
Евроизбори 2024
Конфликт Израел-Газа
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Варна и региона.
e-mail:
Анкета
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове?
Много добре
Добре, но можеше и по-добре
Не се справи
Пълна трагедия

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0888 53 26 24

novini@varna24.bg

За реклама:

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Статистика: