Близо 700 000 лв. са задълженията на абонати към "Топлофикация"-Варна

Автор: Екип Varna24.bg
Коментари (0)
13:40 / 18.11.2009
1158
Между 600 000 и 700 000 лв. са сумите, които варненската „Топлофикация" не е събрала от некоректните си абонати. Това съобщи изпълнителният директор на топлофикационното дружество Франк Женен. По думите на Женен вече са заведени близо 250 дела срещу тези, които не си плащат топлинната енергия. Длъжниците се предимно битови абонати. Общата сума, която се очаква след края на съдебните производства, е 300 000 лв. „Въпреки трудностите, които имаме със събирането на задълженията, некоректните ни платци са само 2 - 3 % от нашите абонати, които вече надхвърлят 11 000 домакинства. Горди сме с това, че през тази година нямаме отказали се от нашите услуги клиенти, напротив - вече има много желаещи да се присъединят към нас. Преди години хората се отказваха от нашите услуги поради факта, че плащаха по-големи сметки, които компенсираха големите загуби на енергия, които отчитахме при нейното транспортиране", подчерта Франк Женен. Според него, цените на топлото са се понижили от 1 юли. Въпреки очакваната енергийна криза през зимата, Женен заяви, че варненското топлофикационно дружество има резерви от мазут за не повече от две седмици. Той допълни, че през летния сезон варненското топлоразпределително дружество е подменило над 2.2 км. тръби от топлопреносната мрежа на града, а инвестициите са на обща стойност над 2 милиона лева. Новата детска градина „Делфинче" е първата сграда, която е била присъединена към топлофикационната мрежа на дружеството. Франк Женен обобщи, че през лятото са подменени всички компенсатори по втори магистрален тръбопровод, присъединени са нови обекти, изпълнени са ремонтни работи по поддръжката на производствената централа. Целта е подобряване на енергийната ефективност и намаляване на разходите за поддържане на атрактивна цена на топлинната енергия. През лятото са проведени срещи с близо 9000 клиенти по време на кампаниите за Битовата гореща вода и „Доверие". Те са били запознати с „Харта на клиента", актуализирана е била клиентската база данни, предложени са преференциални мерки за изплащане на задълженията. „Ще започнем да прилагаме още по-строги мерки за събиранията на вземанията от нередовните платци. След всички усилия, които сме направили, ние ще бъдем още по-твърди по отношение на лошите платци", каза още Франк Женен.

Източник: Агенция "Фокус"

Виж коментарите (0)
Още новини от Новини от Варна:
НАП с важна информация за дирекцията си във Варна
Както Varna24.bg предвиди: Местният парламент във Варна е недовол...
Зам-кмет на Варна участва в градски еко-фестивал под надслов "Все...
Тази важна професия празнува във Варна
Варненски съд отсече: 7 години затвор за мъж, отвлякъл партньорка...
Любим учител от Варна е вицешампион в най-голямото куиз състезани...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@varna24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Varna24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Varna24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).