Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Бизнес
Криминални
Институции
Други
Читателски
България няма изграден устойчив образ сред чуждите туристи
Автор: Екип Varna24.bg 10:36 / 26.09.2010Коментари (0)593
© Varna24.bg
Според него, България има голям потенциал по отношение на балнео, СПА и уелнес туризма и заедно с Франция и Румъния правят 60% от предлагането на този тип туризъм в рамките на Европейския съюз. Все още обаче страната ни не е различима толкова ясно като дестинация, предлагаща тези услуги. Направи се много в сектора в последните 20 години и разполагаме с потенциал от луксозни и демократични по своята същност в хотели. Всеки потребител може да ползва голяма част от услугите поради факта, че пребивава в самия хотел, нещо, което не се случва в Западна Европа. Другият сериозен потенциал е, разбира се, културното ни наследство, при положение обаче, че това наследство бива разпознаваемо като българско и като автентично за България. Все още това нещо не се случва по западноевропейските летища, по западноевропейските туристически каталози и справочници. България практически отсъства, а и западният потребител няма някакъв стабилен устойчив образ като например Айфеловата кула или Ватикана, който да може да свърже дестинацията България с нещо устойчиво в съзнанието на потребителя. Бихме могли като страна да се опитаме да създадем някакъв стабилен устойчив образ, чрез който потребителят да се насочва за културен туризъм в рамките на нашата страна, но за това трябва една кампания в продължение на пет до десет години упорита работа и с далеч повече пари, отколкото понастоящем се отделят за национална туристическа реклама, каза той.
По думите му - парите от реклама се връщат многократно, когато биват изхарчени по умел начин. За да е ефективна една реклама, тя трябва да съдържа така нареченото изключително предложение за продажба, а именно това, което откликва на потребностите, на интересите на туриста, за да дойде, да види България и да я предпочете пред всички останали дестинации. Това все още трудно се различава в българските рекламни спотове. Опитът да хванем всичко от нашата страна и да го представим като национален "тюрлю" гювеч е малко неефективен. Разбира се, фактът, че има национални туристически рекламни клипове, е положителен, просто трябва да се намери акцентът - както турците правят акцента върху техните плажове и възможността за семейна почивка, гърците върху тяхната древна история, както румънците в момента правят акцента върху Дракула и възможността да се открие нещо екзотично в рамките на Източна Европа, каза той.

Източник: infotourism.net








Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Парламентарни избори 2024
ТВ и шоу сезон 2023/2024 г.
Природни стихии
Серия от трусове в Турция
Изграждане на Национална детска болница в София
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Варна и региона.
e-mail:
Анкета
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове?
Много добре
Добре, но можеше и по-добре
Не се справи
Пълна трагедия

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0888 53 26 24

novini@varna24.bg

За реклама:

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Статистика: