Бутоните за удовлетвореност в общината били субективни

Автор: Екип Varna24.bg
Коментари (0)
17:37 / 22.06.2010
989
Системата за измерване на удовлетвореността на потребителите от работата на администрацията е твърде субективна, а подадените сигнали за корупция не могат да се идентифицират. Това коментираха от кметската администрация по повод придобивката, която бе въведена в Информационния център на общината по инициатива на бившия министър на държавната администрация Николай Василев.

По модел на Шанхай той експериментира във Варна електронната система, която позволява да се отчита различна степен на удовлетвореност у клиентите, обслужвани в общината. Практиката показва, че гражданите дават предимно оценки "Много добър". Това е признак, че услугите се извършват качествено, но за подробностите можем само да гадаем, отчетоха общинари.

Миналата година технологията бе демонстрирана пред тогавашния еврокомисар по административните въпроси, одита и борбата с измамите Сийм Калас. Той лично изпробва внедрената система за управление на опашките, а натискайки бутоните за удовлетвореност по погрешка подаде сигнал за корупция.

Източник: в. "Черно море"


Виж коментарите (0)
Още новини от Новини от Варна:
НАП с важна информация за дирекцията си във Варна
Както Varna24.bg предвиди: Местният парламент във Варна е недовол...
Зам-кмет на Варна участва в градски еко-фестивал под надслов "Все...
Тази важна професия празнува във Варна
Варненски съд отсече: 7 години затвор за мъж, отвлякъл партньорка...
Любим учител от Варна е вицешампион в най-голямото куиз състезани...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@varna24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Varna24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Varna24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).