
ЗАРЕЖДАНЕ...
Бутоните за удовлетвореност в общината били субективни | ||||||
| ||||||
По модел на Шанхай той експериментира във Варна електронната система, която позволява да се отчита различна степен на удовлетвореност у клиентите, обслужвани в общината. Практиката показва, че гражданите дават предимно оценки "Много добър". Това е признак, че услугите се извършват качествено, но за подробностите можем само да гадаем, отчетоха общинари. Миналата година технологията бе демонстрирана пред тогавашния еврокомисар по административните въпроси, одита и борбата с измамите Сийм Калас. Той лично изпробва внедрената система за управление на опашките, а натискайки бутоните за удовлетвореност по погрешка подаде сигнал за корупция. |
Ако днес имаше местни избори във Варна? | ||
Аз съм гласувал/а за кмета и отново бих го подкрепил/а (97) | 29% | ![]() |
Аз НЕ съм гласувал/а за кмета, но бих го подкрепил/а (26) | 8% | ![]() |
Аз съм гласувал/а за кмета, но вече не бих го подкрепил/а (42) | 12% | ![]() |
Аз НЕ съм гласувал/а за кмета и отново не бих го подкрепил/а (174) | 51% | ![]() |
За контакти:
тел.: 0888 53 26 24
novini@varna24.bg