

Едва по 3 сигнала на месец постъпват на горещия телефон в общината | ||||||
| ||||||
От 1 юли в общината ще заработи нова система за обратна връзка по документооборота. В началото на тази седмица започнала актуализацията на информацията за административни услуги, която е включена в изготвена преди 2 години Харта на клиента. През следващите дни кметът Кирил Йорданов се закани да предостави подробни данни за ефекта от документа до момента и обеща занапред да отчита сигналите и мерките по тях на всеки два месеца. |

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!

Ако днес имаше местни избори във Варна? | ||
Аз съм гласувал/а за кмета и отново бих го подкрепил/а (91) | 28% | ![]() |
Аз НЕ съм гласувал/а за кмета, но бих го подкрепил/а (26) | 8% | ![]() |
Аз съм гласувал/а за кмета, но вече не бих го подкрепил/а (40) | 12% | ![]() |
Аз НЕ съм гласувал/а за кмета и отново не бих го подкрепил/а (171) | 52% | ![]() |

За контакти:
тел.: 0888 53 26 24
novini@varna24.bg