Днес, 20.04.2016 г., управителят на Енерго-Про Варна Стефан Абаджиев връчи енергийния чек на печелившия клиент Хелия Димитрова Тодорова от град Шумен. По време на срещата с представителите на електроенергийната компания г-жа Тодорова сподели: "Беше голяма изненада, че съм 8-милионният клиент на Енерго-про. Наградата ще бъде от полза за семейния ми бюджет. Радвам се, че точно аз бях късметлията".
Компанията, която обслужва Североизточна България, е първата в електроенергийния сектор в страната, която в края на 2006 г. въведе обслужване на своите клиенти чрез единен телефонен номер.
"В продължение на 10 години развиваме услугите на Центъра. Създадохме за нашите клиенти по-добри възможности за получаване на информация и предоставяне на услуги. В началото на 2016 година въведохме и нова национална линия *6161 за информация относно свободния пазар на електроенергия", обясни Даниела Димитрова, началник Телефонен център на Енерго-Про.
Телефонният център разполага с две автоматични линии - за приоритетно обслужване при подаване на сигнал за авария и автоматична линия за проверка на сметката за електроенергия. За консултация по въпроси, свързани с потреблението на електроенергия, е на разположение директна връзка с оператор.
Допълнително чрез Телефонния център, клиентите могат да ползват различни услуги, които Енерго-Про предоставя, както и информация за предстоящи планови прекъсвания в техния район. С позвъняване на 0700 1 61 61 те могат да се запознаят с месечния си график на отчитане, да научат различните алтернативни методи, които компанията предлага за плащане на потребената от тях електроенергия, полезна информация за всички продукти и услуги и др.
Най-големият брой обслужени обаждания на клиенти в рамките на 24 часа от началото на 2016 година е 7383, между които разговори с оператор и ползвани автоматични услуги. Най-често търсената информация продължава да бъде свързана с размер на сметки и предстоящи плащания.