Енерго-Про регистрира ръст от 17% на безкасовите плащания

Автор: Пламена Николова
Коментари (0)
16:50 / 22.04.2020
3745
Промяна на потребителските навици в условията на извънредно положение отчита ЕНЕРГО-ПРО. Много клиенти предпочитат да си останат вкъщи и да използват дигиталните канали за връзка с дружеството. Със 17% са се увеличили плащанията онлайн или по банков път за последните пет седмици в сравнение със същия период на миналата година. Ръст има и при услугите, реализирани чрез телефонния център на компанията. Само за месец март 2020 г. обслужените през този канал клиенти са с 18% повече.

Поставяйки като първостепенен приоритет здравето и безопасността на своите клиенти и служители, компанията отправи многократен апел за ограничаване на посещенията в клиентските центрове до неотложните такива, като призова за ползване на онлайн каналите за заплащане на сметките за електрическа енергия и заявяване на услуги. Резултатът е намаление с близо 40% на посещенията в центровете за обслужване на ЕНЕРГО-ПРО и ръст от над 5% при заявяването на услуги онлайн. С цел избягване на събирането на много хора на едно място, което често се случва във Варна, дружеството приканва клиентите, при необходимост от посещение на Център за обслужване, да използват и този, намиращ се на партера на кула Г във Варна Тауърс, бул. Владислав Варненчик 258. Центърът предоставя удобството на клиентите да паркират безплатно до 2 часа на ниво -1 в административната сграда. Остават на разположение и центровете за обслужване на клиенти във Варна на ул. Оборище 13А и ул. Девня 2.

Поради трудната икономическа ситуация, в подкрепа на потребителите на електроенергия с финансови затруднения, за периода на извънредното положение ЕНЕРГО-ПРО е уважило молбите за разсрочено погасяване на задължения на кандидатствалите битови и стопански клиенти, които отговарят на критериите за разсрочване. Компанията напомня на всички свои клиенти важността от поемането на отговорно поведение в условията на криза. С цел гарантиране на стабилността на електроенергийната система компанията призовава за редовно заплащане на месечните задължения, като предвижда максимално облекчителни споразумения за разсрочване на плащанията за финансово най-затруднените.


Виж коментарите (0)

Още по темата (15125):
19.04.2025 Белият дом с истината за COVID-19
07.03.2025 Проф. Костадин Ангелов от ГЕРБ спечели дело заради COVID-19
06.03.2025 Лекар: Кашлицата и общата отпадналост при грип продължават до 20 дни
06.03.2025 Консумирането на портокали обостря симптомите на грип?
05.03.2025 Васил Велев: Средната пенсия ще нарасне с 10,4%. COVID добавката трябва да отпадне на два етапа
05.03.2025 Кунчев за грипа: Финалът на епидемията се очаква до 1-2 седмици
Още новини от Новини от Варна:
Задържаха във Варна украинка, управлявала камион с 1,62 промила а...
Цените на жилищата във Варна не спират да растат, ето каква е при...
Министър Томислав Дончев: Над 46 милиона лева са инвестирани в "А...
Проблем: Затварят улици във Варна днес
Във Варна започва обработка на кестенови дървета
"Възраждане" с жест към възрастните хора във Варна


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@varna24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Varna24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Varna24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).