Енерго-Про заявиха, че са стриктни относно отчитането на тока

Автор: Екип Varna24.bg
Коментари (2)
17:32 / 23.12.2014
967
Позиция на Енерго-Про относно отчитането на тока:

Във връзка с информация, разпространена в медиите, за продължителността на отчетния период на консумираната електроенергия от клиентите на ЕНЕРГО-ПРО за месец ноември, бихме искали да направим следното уточнение:

ЕНЕРГО-ПРО спазва стриктно нормативните изисквания за отчетен период на потреблението на електроенергия не по-дълъг от 31 дни.

Потреблението на 99,49% от клиентите на компанията за ноември е било отчетено до 31-я ден, което отговаря на нормативните изисквания.

Има единични случаи на клиенти, които не са осигурили достъп до електромера на имота и поради тази причина имат друг отчетен период.

Изнесената в медиите цифра 2,028% отразява процента неотчетени потребители един ден преди изтичането на крайния срок.

В случай че клиент на компанията има въпроси относно периода на отчет, може да посети най-близкия център за обслужване на клиенти или да се обади на тел. 0700 161 61, за да получи детайла информация.


Виж коментарите (2)
Още новини от Новини от Варна:
Стартира важен проект в "Гръцката махала" във Варна
Варна прие Общинската програма за закрила на детето за 2025 г.
Сигнал от жител на "Владислав Варненчик": Треви до метър и ухапва...
Заловиха варненските Бони и Клайд
Мъж сви хранилка за диви животни край Варна
След фалшиво положителен тест за дрога: Катастрофирал на пътя Вар...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@varna24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Varna24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Varna24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).