
ЗАРЕЖДАНЕ...
КЗП забрани нелоялна практика на интернет доставчик | ||||||
| ||||||
Некоректността на търговеца се изразява в това, че не е намерил начин да премахне заблуждаващото съобщение на уеб страницата си след като преференциалното предложение вече не е валидно. По такъв начин той примамва потребителя, който, привлечен от олекотената оферта, решава да посети офиса му с намерението да стане абонат на именно този интeрнет доставчик. Веднъж отишъл до там, човек вече е инвестирал време, средства, емоции и до голяма степен е изградил у себе си нагласата, че след определени часове, например, ще разполага с интернет връзка в дома си. Ето защо такъв клиент е склонен да заплати и допълнително и е по-лесен за манипулация. На това разчита и търговецът, който смята за достатъчно да разясни промяната устно на клиентите си след като вече са го посетили или чрез съобщение, което е поставил в офиса си и което информира, че "Сайтът на фирмата не е активен от 1 януари 2009г. поради здравословни причини на администратора". Действията на КЗП, които установяват тези обстоятелства, започват след постъпване на жалба на потребител. Човекът твърди, че е заплатил инсталационна такса от 20 лв. за включване на интернет, но е останал с неприятното чувство на подведен, тъй като, за да отиде до офиса на фирмата, той е привлечен от информацията на интернет страницата на оператора, че има промоция за абонати и включването е без заплащане на инсталационна такса. |
Ако днес имаше местни избори във Варна? | ||
Аз съм гласувал/а за кмета и отново бих го подкрепил/а (91) | 28% | ![]() |
Аз НЕ съм гласувал/а за кмета, но бих го подкрепил/а (26) | 8% | ![]() |
Аз съм гласувал/а за кмета, но вече не бих го подкрепил/а (40) | 12% | ![]() |
Аз НЕ съм гласувал/а за кмета и отново не бих го подкрепил/а (171) | 52% | ![]() |
За контакти:
тел.: 0888 53 26 24
novini@varna24.bg