Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Бизнес
Криминални
Институции
Други
Читателски
Kaufland откри петия си хипермаркет във Варна с асортимент от близо 15 000 продукта
Автор: Екип Varna24.bg 15:30 / 22.01.2020Коментари (0)4694
(отдясно наляво) г-н Стоян Пасев-Областен управител на Област Варна; г-н Иван Чернев-Председател на Управителен съвет на Kaufland България; Спас Цветков-Управител на петия хипермаркет на Kaufland във Варна; г-н Евгени Гайдов-Директор "Продажби и управление на веригата на доставки"
Kaufland България откри петия си хипермаркет във Варна на ул. Девня 24, с който обектите на компанията в страната са вече 60. С инвестиция от 33 милиона лева, асортимент от близо 15 000 продукта и екип от 90 човека това е най-модерният хипермаркет Kaufland в цялата страна.

"Варна беше един от първите градове, в които отворихме врати преди 14 години. Днес именно тук откриваме 60-ия ни хипермаркет в страната, който е пети за града. Това за нас не са просто цифри, а резултат от доверието на нашите клиенти, което ни позволява да се развиваме и растем. Тук създадохме най-модерния ни обект, изграден изцяло според концепцията ни за максимално удобство на потребителите, още по-добра работна среда и в унисон с най-новите екологични стандарти“, коментира Иван Чернев, Председател на Управителния съвет на Kaufland България.

Хипермаркетът разполага с малко над 5200 кв.м. застроена площ, от които близо 2900 кв.м. са търговска площ. Паркингът включва близо 230 паркоместа. Обектът отговаря на най-новите стандарти за екологично и енергийно ефективно строителство и е оборудван със системи, щадящи околната среда.

Петият хипермаркет на Kaufland във Варна включва близо 15 000 продукта в постоянния си асортимент, от които над 12 000 са хранителни стоки, а над 2000 – нехранителни.

Важна част от предложенията са собствените марки на Kaufland, които достигат над 2200 продукта в новия обект.

Витрината с обслужване предлага свеж избор от близо 300 артикула, сред които прясно месо, риба от региона, месни специа
©
литети, сирена и деликатеси. Собствената пекарна на компанията пък предлага близо 70 прясно приготвени хляб и тестени изделия всеки ден. Свежите предложения в петия хипермаркет Kaufland във Варна включват и богат избор от над 190 внимателно подбрани сортове плодове и зеленчуци, подправки и цветя.

Като верен и устойчив партньор на българските производители, Kaufland работи с общо 23 производители от региона на Варна. За 16 от тях предоставя национален пазар. 230 са продуктите, произведени в региона на Варна, които клиентите на компанията могат да намерят в обектите в града. Само в новия хипермаркет могат да се открият н
©
ад 100 местни предложения.

Част от тях са фермерските продукти, представени в специално обособения за целта "Фермерски пазар“ в обекта. Всички те са от малки фамилни ферми от региона, с които Kaufland си партнира. Към момента се компанията предлага 28 висококачествени фермерски продукта от 6 регионални производители.

Друга важна част от асортимента на новия обект формира разнообразието от биопродукти, които компанията предлага. Броят им e 380 биопродукта, в това число предложения без глутен, без лактоза и продукти за вегани. Част от тях са включени в специално обособен био кът непосредствено до входа на хипермаркета.

Близо до входа на най-новия хипермаркет Kaufland в града са разположени пекарната и витрината “To-Go" с храна и напитки за вкъщи или офиса, за да бъдат максимално улеснени клиентите в динамичното им ежедневие. Хипермаркетът разполага със специално разработена за веригата дизайнерска навигационна и осветителна система, която улеснява пътя на потребителя до желаните продукти. По-широките коридори и по-ниските рафтове със стоки пестят време и дават възможност за бърз достъп до касите от всяка точка на магазина.

В новия обект клиентите могат да открият и собствените текстилни модни линии на компанията като Kuniboo за най-малките, Hip&Hopps за подрастващите, Oyanda за дамите и Townland за господата. За да гарантира високото качество на те
©
кстила си, за изработката му компанията използва влакна от био памук, сертифициран по Глобалния стандарт за органичен текстил – GOTS*. Това означава, че при обработката на ръчно подбрания органичен памук не са използвани вредни за околната среда вещества като химикали, изкуствени торове, хлор, пестициди и други.

Това е първият хипермаркет на Kaufland България в града и втори в страната с изцяло стъклена входна фасада, която позволява още по-голям достъп на естествена светлина. Функционалният и модерен интериор е създаден с мисъл за по-лесната, бърза и интуитивна ориентация сред огромното разнообразие от качествени и свежи продукти.

Сградата е с иновативна "зелена“ климатична система, която комбинира отопление и охлаждане. Тя не използва горива, а остатъчната топлина от хладилните витрини и помещения, за да отоплява през зимата и разхлажда през лятото. Хипермаркетът има и последно поколение LED осветление. Всички енергийно ефективни технологии са с цел да бъде намален въглеродният отпечатък до минимум и са в контекста на последователната политика на Kaufland България за грижа към природата.

С петия хипермаркет във Варна Kaufland България открива в града 90 нови местни работни места. Така екипът на компанията в морската столица вече наброява общо над 600 човека. Компанията се грижи да създаде добри работни условия и атмосфера с комфортни и просторни социални помещения, ергономични и удобни касови маси, както и оптимизирана логистика при зареждане на стоките. Компанията е стабилен работодател, който предоставя възможности за устойчиво кариерно развитие и много добри условия на труд – конкурентно заплащане и широк пакет от социални придобивки.

Социалната отговорност е залегнала в цялостната бизнес стратегия на Kaufland България. Като доверен партньор на българските семейства Kaufland България не само предлага качествени продукти, но особено държи на грижата за най-малките. Ето защо по случай откриването на най-новия си обект във Варна компанията дари 100 детски подаръчни комплекта на отделението по неонатология към МБАЛ "Света Анна-Варна“. Те включват дерматологично тествани и качествени бебешки продукти от необходимост за всяко новородено и неговите родители.

До момента Kaufland България е инвестирала 135 милиона лева в енергийно-ефективно строителство и модернизация на обектите си във Варна, удобството, качествения и разнообразен асортимент. От стъпването си на българския пазар компанията се превърна в значим фактор и стимул на националната и регионална икономика и инфраструктура по места с обща стойност на инвестициите от над 1.4 млрд. лева.








Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
« Февруари 2020 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
Виж още:
Актуални теми
Грипна епидемия обхвана страната
ТВ и шоу сезон 2019/2020 г.
Григор Димитров на турнири през 2020 г.
Първа лига, сезон 2019/2020
ДЮШ на ПФК Черно море
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Варна и региона.
e-mail:
Анкета
Как се справи общината с почистването на снега?
Много добре
Добре, но можеше и по-добре
Не се справи
Пълна трагедия

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:
За контакти
За реклама
Екип
Правила
©2008 - 2019 Медия груп 24 ООД. Varna24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Varna24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Varna24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: