
ЗАРЕЖДАНЕ...
Морският бранш преметнат и от новото правителство | ||||||
| ||||||
Стара техника и необходимостта от много инвестиции - това е основният извод, който се налага от анализа на Министерството на транспорта за предстоящото концесиониране на пристанище Варна. Освен вложения в ново оборудване кандидат стопанинът на Варна - Изток ще трябва да налее сериозни суми и в изградждането на нова или усилването на сега съществуващата кейова стена. Причината е, че тя не е достатъчно стабилна, за да издържи новите машини. Това беше и една от причините, макар и не съществена, за да се иска изместването на терминала. Като пречка пред потенциалните инвеститори е отбелязан и градският трафик, който затруднява достъпа до пристанището. Лошата настилка на кейовете пък е сред основните недостатъци за Варна - Запад. Като проблем за фериботния комплекс е отбелязано от години обсъжданото разделение на инфраструктурата между Държавно предприятие „Пристанищна инфраструктура" и национална компания „Железопътна инфраструктура". За концесиониране е предвидено и новото пристанище, чието изграждане не е започнало, а мястото му дори не е уточнено. Източник: в. "Позвънете новини" |
Ако днес имаше местни избори във Варна? | ||
Аз съм гласувал/а за кмета и отново бих го подкрепил/а (99) | 29% | ![]() |
Аз НЕ съм гласувал/а за кмета, но бих го подкрепил/а (27) | 8% | ![]() |
Аз съм гласувал/а за кмета, но вече не бих го подкрепил/а (43) | 12% | ![]() |
Аз НЕ съм гласувал/а за кмета и отново не бих го подкрепил/а (176) | 51% | ![]() |
За контакти:
тел.: 0888 53 26 24
novini@varna24.bg