Министърът на държавната администрация и административната реформа
Николай Василев и изпълнителният директор на Националната агенция за приходите Мария Мургина дадоха официално началото на система за управление на административното обслужване на чакащи клиенти в офиса на агенцията във Варна. Въвеждането на системата се реализира по проект на Министерството на държавната администрация и административната реформа. Системите за обслужване на чакащи клиенти съдържат клиентски терминал, оборудван с уред за издирване на билети, екрани на всяко гише и комбиниран екран, разположен на мястото за изчакване. В създадената зона за клиенти са монтирани устройства, които информират потребителите за предлаганите услуги във времето на чакане и обслужване. Заявката на желаната услуга става чрез натискане на съответния бутон, като клиентът получава билет с пореден номер и допълнителна информация за средно време на изчакване, брой чакащи клиенти и други.
Изпълнител на проекта на МДААР е фирма "Моником България" ЕООД, която спечели поръчката за изграждане, доставка и сервиз на системи за управление на чакащи клиенти. Договорът на обща стойност 914 395 хил. лева без ДДС е подписан през декември 2007 г.
Източник: Агенция "Фокус"