

Огнян Варадинов: Към КЗП има свръхочаквания | ||||||
| ||||||
Голяма част от гражданите разчитат, че Комисията за защита на потребителите /КЗП/ ще реши всичките им проблеми с некачествените стоки, но това не е така. Ние само можем да бъдем посредник между потребителите и търговците. Тава заяви днес във Варна Огнян Варадинов от КЗП. Според него, през последните години българския потребител все по-активно си търси правата на пазара защото е по-информиран и по-добре познава институциите. "Хората вече придобиха по-високо самочувствие, влизат в контакт с търговците и не се примиряват лесно", посочи Варадинов. В рамките на проекта "Модерни и интегрирани административни услуги в Комисията за защита на потребителите", проведащ се във Варна ще бъде разработена единна система, която ще оперира с всички данни в електронен вид, съобщиха организаторите. Така ще бъдат спестени както ценни трудови и материални ресурси, така и много време за гражданите и служителите на КЗП. |

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!

Ако днес имаше местни избори във Варна? | ||
Аз съм гласувал/а за кмета и отново бих го подкрепил/а (91) | 28% | ![]() |
Аз НЕ съм гласувал/а за кмета, но бих го подкрепил/а (25) | 8% | ![]() |
Аз съм гласувал/а за кмета, но вече не бих го подкрепил/а (40) | 12% | ![]() |
Аз НЕ съм гласувал/а за кмета и отново не бих го подкрепил/а (171) | 52% | ![]() |

За контакти:
тел.: 0888 53 26 24
novini@varna24.bg