ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Бизнес
Криминални
Институции
Други
Читателски
Партньорството на хотелиерския бизнес е разширило годишния културен афиш на Варна | ||||||
| ||||||
15% от зрителите са били гости на Варна. Изводът, който може да се направи, че има още какво да се желае по посока привличане на още хора, които искат да станат част от културния живот на морската столица, докато и гостуват. Като неприятен факт от комисията отбелязаха, че почти половината от всички, получили финансиране са пропуснали да впишат Община Варна и фонд "Култура" като партньор. Санкцията на всички, които не са спазили това условие е, че те няма да получат последните 20% от финансирането. Един от изводите е, че масово липсва изчистена идейност и цели на проектите. 77% от тях не са акцентирали достатъчно върху обратната връзка с публиката. Почти всички културни оператори посочват като причина за този пропуск недостатъчните средства за търсене на обратна връзка след провеждане на културното събитие. Комисията обеща да поработи по това направление. 58% от публиката е в активна възраст - 26-60 години, 30% са младежи на възраст 13-25 години. 92% от хората дават позитивна и крайно позитивна оценка на мероприятията, финансирани от фонда. Забелязва се тенденция за утвърждаване на част от събитията като трайни с вече оформена локална публика. Препоръките на мониторинга са колкото може по-скоро да се вземе решение за отваряне на първата сесия на проектите още през месец декември - така, както практикува софийският фонд "Култура". Препоръката е направена още преди 3 години - през 2014 г. Също от тогава "виси" във въздуха забележката, че не се финансират малки проекти и проекти за мобилност, че са нужни по-кратки срокове за разглеждане и че се забавят последните 20% от финансирането. Забележка е направена за недоброто отразяване на събитията на сайта на Общината. Забелязва се леко изнасяне на мероприятията към периферията на града, както и разширяване на сезонността. Докато преди 3 години събитията са се провеждали само през месеците юли и август, благодарение на добрата екипна работа с хотелиерския бизнес, част от тях вече се провеждат и през април, май, юни, септември и октомври. Бе направена справка, която дава превес на варненския фонд "Култура" спрямо столичния, защото докато в София могат да кандидатстват по фонда само регистрирани на място културни оператори, то в този на морската столица свободата е по-голяма, защото могат да кандидатстват и външни такива. По отношение на жанровете, превес имат изпълнителските изкуства, музика, визуални направления и кино с по-малко народно творчество, храна и литература. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Забраняват употребата на мокри кърпички?
09:20 / 27.04.2024
Ивет Лалова показа сина си
20:14 / 26.04.2024
УМБАЛ "Св. Марина" – Варна съобщи важна информация
14:17 / 26.04.2024
Морето завря, варненци луднаха
08:36 / 26.04.2024
Напредва ремонтът на една емблема на Варна
12:03 / 26.04.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове? | ||
Много добре (418) | 14% | |
Добре, но можеше и по-добре (398) | 13% | |
Не се справи (581) | 19% | |
Пълна трагедия (1619) | 54% |
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0888 53 26 24
novini@varna24.bg
©2008 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Varna24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Varna24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Varna24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: