Само 13% не са доволни от обслужването в РЗИ-Варна

Автор: Екип Varna24.bg
Коментари (0)
08:57 / 05.01.2012
1141
6,6% от анкетираните оценяват качеството на административното обслужване в Регионалната здравна инспекция (РЗИ) във Варна като много добро и добро. Останалите 13,4% го намират за задоволително или лошо.

Това показва проучване на мненията, препоръките и удовлетвореността на потребителите от услугите, предлагани от РЗИ - Варна, през второто шестмесечие на 2011 г. През този период са били попълнени общо 82 анкетни карти.

93% от запитаните са посочили, че са били обслужени в рамките на законовия срок, 5% - извън него. 92% от всички са оценили отношението на служителите в администрацията като любезно, отзивчиво и компетентно. През 2010 г. процентът по този показател е бил доста по-нисък - 71. За 13% от анкетираните отношението на служителите в РЗИ е било формално и пренебрежително.

Част от клиентите, попълнили анкетата, са направили и конкретни предложения за по-добра организация на работата в РЗИ - Варна. Те включват ремонт на сградата, информация за услугите и къде и как се извършват на интернет страницата на инспекцията и осигуряване на сапун в тоалетните.

Източник: в. "Черно море"


Виж коментарите (0)
Още новини от Новини от Варна:
Започва Маратон "Варна 2025", очаква се да събере стотици бегачи
Пасища на цената на златото във Варненско: Съществуването на малк...
Защо писателят Христо Стоянов се отказа от наградата "Варна"
Кметът Благомир Коцев откри Световната купа по спортна гимнастика...
Децата, пили вода с белина във Варна, са в добро състояние
Пролетно почистване във Варна: От автомобилни гуми и тротинетки д...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@varna24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Varna24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Varna24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).