След публикация на Varna24.bg за градския транспорт и проблеми с билетите - Общината отговори!

Автор: Екип Varna24.bg
Коментари (17)
15:10 / 12.04.2023
10183
След публикация на Varna24.bg за проблеми с билетите в градския транспорт Община Варна използва правото си на обратен отговор. С материала можете да се запознаете тук, а сега даваме думата на институциите, без редакторска намеса:

Бихме искали да упражним правото си на отговор във връзка с публикация от 9 април 2023 г. в електронната медия varna24.bg със заглавие "Голям проблем за варненци в градския транспорт, здраво олекват с пари!". Смятаме, че изнесената информация е непроверена, с твърдения, неотговарящи напълно на истината и е отразена само едната гледна точка.

В тази връзка искаме да направим следните разяснения:

Към момента с цел използване на мобилното приложение TicketVarna за закупуване на превозни документи има регистрирани 60 000 акаунта, всеки ден през мобилното приложение се закупуват между 5 000 и 6 000 електронни билети. Ако наистина има проблем с мобилното приложение, подобен на описания в публикацията, то тогава жалбите и оплакванията щяха да бъдат хиляди. В мобилното приложение TicketVarna на видно място е посочен електронният адрес ticketvarna@itransportvarna.bg за връзка с екипа, поддържащ мобилното приложение.

Бихме искали да напомним, че съществуват няколко начина за закупуване на превозен документ: хартиен билет от машина за продажба на билети намиращи се в превозните средства или от машини за продажба на билети, монтирани по спирките, предплатена електронна карта, електронна абонаментна карта за една линия или за всички линии, персонализирани карти на преференциални цени за определени категории пътници като пенсионери, учащи и лица с трайни увреждания, както и електронен билет, закупен от мобилно приложение TicketVarna.

Бихме желали да се насочи вниманието на обществеността към проявите на вандализъм в обществения транспорт  Много голям процент ресурс е насочен към отстраняване на щетите вследствие на проява на вандализъм, вместо този ресурс да бъде използван за модернизиране и надграждане на системата. Ще бъдем благодарни на медиите да способстват подпомагането на борбата с вандализма. 

Независимо от всичко това ОП "ТАСРУД" продължава да работи в насока надграждане на автоматизираната билетна система с нови още по-съвременни платежни инструменти за улеснение и удобство на гражданите и гостите на Варна, ползващи градския транспорт.

Отговорът е подготвен от ОП "ТАСРУД"

Виж коментарите (17)

Още по темата (613):
30.04.2025 Нови разписания и маршрути на основни автобусни линии във Варна от утре
25.04.2025 Само 14 500 ученици във Варна имат издадени безплатни карти за градски транспорт
22.04.2025 Скандал във варненски автобус. Шофьор избухна срещу пътничка
17.04.2025 Община Варна дава 2,7 млн. лв. заем на тази фирма
02.04.2025 Важна информация за автобусни линии във Варна
31.03.2025 Не чакайте автобуси на тези спирки днес във Варна
Още новини от Новини от Варна:
"Възраждане" възстанови паметника, заради който Русия започна нак...
14-годишно момче е опасност за живота след падане от тротинетка в...
Варна участва в най-големия благотворителен маратон в света
Столицата отново изпреварва област Варна и заема челното място и ...
Варненец спечели сърцата на всички в квартала
Термометрите ще показват едва 15 градуса във Варна днес


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@varna24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Varna24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Varna24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).