Стартира комуникационната кампания за насърчаване на вътрешния туризъм в България

Автор: Екип Varna24.bg
Коментари (0)
17:03 / 06.12.2010
725
Комуникационната кампания за насърчаване на вътрешния туризъм в България стартира днес, 6 декември 2010 г. Тя е част от Оперативна програма "Регионално развитие" (2007 - 2013 г.) и има за цел да помогне популяризирането и насърчаването на вътрешния туризъм в страната ни. Обединен от слогана "Потърси България", комуникационният проект ще се проведе в два основни етапа - зимен и пролетен, и ще включва телевизионна и радиореклама, външна реклама, печатна реклама и създаване на интернет събитиен календар. 
 
Дългосрочните комуникационни цели на проекта са насочени към развиването на потенциалните възможности българите да почиват повече и по-често в България. В рамките на кампанията ще бъдат също търсени и популяризирани малко известни или нови туристически обекти с културнопознавателен, исторически, природен, еко- и селски характер. Кампанията цели да направи националния туризъм целогодишен и по-равномерно разпределен спрямо територията на страната.

Проектът "Потърси България" стартира в страната в един от най-гледаните и медийно активни периоди на годината (какъвто е декември) с телевизионни излъчвания, радиоспотове, пресреклами, билборд позиции и 4 190 161 гарантирани интернет импресии. За всички радио- и тв излъчвания ще бъдат използвани медии с национално покритие. Външната реклама ще бъде съсредоточена в големите градове и на позиции по националната републиканска пътна мрежа. В края на декември ще бъде пуснат и онлайн събитиен календар, който ще обедини информация за различни регионални и национални чествания, празници, традиционни браншови или регионални събития. Събитийният календар ще дава информация за всеки ден от годината и ще бъде в помощ на хората при планиране на техните пътувания, почивки, празници или ваканции, както и при избора на места за пътуване.

За целите на кампанията са създадени 12 различни визуални художествени проекта, които ще бъдат използвани във външната и в печатната реклами и в четири тридесетсекундни радиоклипа.

Съществена част от кампанията ще бъде търсенето и популяризирането на малко известни или новооткрити обекти в страната, които представляват туристически интерес. Голяма част от малко популярните забележителности с културна, историческа или природна стойност могат да се превърнат в основа за развитието на нови интересни маршрути и да послужат като стимул за развитието на цели региони в страната.

Богатството от туристически обекти у нас, огромните природни, СПА и екоресурси, с които разполагаме, са само част от добрата база, върху която комуникационната кампания стъпва, за да стимулира българския туризъм за българи. В кампанията, която се фокусира и върху откриването и разгласяването на непознатата и непотърсена още България, организаторите разчитат на подкрепата на общините и на местните хора, които ще имат възможност за обратна връзка. Те ще могат да изпращат информация за нови, непознати, новооткрити или новообособени туристически обекти. В работата си по популяризирането им кампанията ще разчита и на активната подкрепа на медиите.

 


Виж коментарите (0)
Още новини от Новини от Варна:
Изписаха от болница децата, пили белина в детска градина във Варн...
Благомир Коцев: Над 2500 бегачи участваха в маратона днес, това е...
Силно земетресение разтърси тази балканска държава
Започва Маратон "Варна 2025", очаква се да събере стотици бегачи
Пасища на цената на златото във Варненско: Съществуването на малк...
Защо писателят Христо Стоянов се отказа от наградата "Варна"


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@varna24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Varna24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Varna24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).