Проектът "Потърси България" стартира в страната в един от най-гледаните и медийно активни периоди на годината (какъвто е декември) с телевизионни излъчвания, радиоспотове, пресреклами, билборд позиции и 4 190 161 гарантирани интернет импресии. За всички радио- и тв излъчвания ще бъдат използвани медии с национално покритие. Външната реклама ще бъде съсредоточена в големите градове и на позиции по националната републиканска пътна мрежа. В края на декември ще бъде пуснат и онлайн събитиен календар, който ще обедини информация за различни регионални и национални чествания, празници, традиционни браншови или регионални събития. Събитийният календар ще дава информация за всеки ден от годината и ще бъде в помощ на хората при планиране на техните пътувания, почивки, празници или ваканции, както и при избора на места за пътуване.
За целите на кампанията са създадени 12 различни визуални художествени проекта, които ще бъдат използвани във външната и в печатната реклами и в четири тридесетсекундни радиоклипа.
Съществена част от кампанията ще бъде търсенето и популяризирането на малко известни или новооткрити обекти в страната, които представляват туристически интерес. Голяма част от малко популярните забележителности с културна, историческа или природна стойност могат да се превърнат в основа за развитието на нови интересни маршрути и да послужат като стимул за развитието на цели региони в страната.
Богатството от туристически обекти у нас, огромните природни, СПА и екоресурси, с които разполагаме, са само част от добрата база, върху която комуникационната кампания стъпва, за да стимулира българския туризъм за българи. В кампанията, която се фокусира и върху откриването и разгласяването на непознатата и непотърсена още България, организаторите разчитат на подкрепата на общините и на местните хора, които ще имат възможност за обратна връзка. Те ще могат да изпращат информация за нови, непознати, новооткрити или новообособени туристически обекти. В работата си по популяризирането им кампанията ще разчита и на активната подкрепа на медиите.