ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Бизнес
Криминални
Институции
Други
Читателски
Туристите недоволни най-често от хотела | ||||||
| ||||||
"В различни хотели сме установявали, че предоставяните услуги не съответстват на категоризацията на обекта - липсват основни услуги, които са задължителни за дадената категория", коментира председателят на Комисията за защита на потребителите (КЗП) Димитър Маргаритов пред радио "Варна". Оплакванията от заведенията били главно, че в менютата не е посочен грамажът на ястията или че няма цена в левове. Според Маргаритов обаче е положително, че гражданите два пъти по-често търсели служителите на ведомството за консултации, отколкото за жалби. В откритите приемни на КЗП по морето това лято са постъпили 60 жалби и са дадени над 100 консултации. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Голяма изненада очаква варненци и гости на града!
11:57 / 11.05.2024
Сигнал на майка от Бургас: Въведоха такса "вадене на кърлеж"
12:51 / 12.05.2024
Собственик на 20-годишен автомобил няма да може да го продаде у нас
13:21 / 11.05.2024
Варненка: Не вярвах, че мога да видя такава красота в града ни
13:17 / 13.05.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0888 53 26 24
novini@varna24.bg
©2008 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Varna24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Varna24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Varna24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: