Ученици от Варна рекламираха в Испания, дейността им отразиха в новините

Автор: Екип Varna24.bg
Коментари (0)
14:54 / 24.08.2012
906
Бивши и настоящи ученици от
ВТГ "Г. С. Раковски":
виж още
Намерете бивши съученици, състуденти, колеги и стари приятели! Регистрирайте се или влезте в профила си.
20 ученика от Варненска търговски гимназия "Георги Раковски" участваха в едномесечна транснационална практика в остров Тенерифе, Испания по програма "Учене през целия живот".

Младежите на възраст от 16 до 19 години разказаха за практическото си обучение по международен маркетинг на острова. Те са били разделени на групи, които са работили по цели в сферата на туризма и търговията.

Първата група е изготвила рекламна брошура и онлайн списание за град Лос Реалехос. За целта са разговаряли с представители на общината, проучили са местни забележителности. След това са събрали информация за културата, храната, основните празници, типични за острова и туристическите атракции. За да могат туристите, които искат да посетят Лос Реалехос да предвидят бюджета си в рекламните материали варненските ученици са включили информация за цените на автобусния транспорт и тарифите на такситата. Трудът на младежите е събран в страница, изготвена от тях в сайта: symbaloo.com.

Втората група възпитаници на ВТГ са се занимавали с промотиране сред туристи и местни жители на изложението на картофите Папа Бонита, което се провежда на острова от 13 юли до 5 август. Те са работили за местния офис по туризъм. Младежите са изготвили електронно списание и страница в социалната мрежа Фейсбук. Това е станало след предварително анкетиране на готвачи и управители на ресторанти. За всички заведения, обхванати в рекламните материали е включена информация за точен адрес, телефон, местоположение. В брошурите е поместена и програмата на изложението, преведена на три езика, както и карта на града.

Третата група варненски ученици са участвали в конференция, на която са представили идеите си за развитието на Лос Реалехос и излизане от кризата. Те са работили в организация за малък и среден бизнес. Изготвили са анкети, проведени сред местното население, направили са профил на магазините в общината. Варненските младежи са измислили и търговско мото на града: "Не е нужно да ходиш надалеч, всичко е тук в Лос Реалехос." Те са обменяли знания и с ученици от местното училище за преводачи.

Благодарение на свежите си и оригинални предложения учениците от ВТГ са влезли в новините на ежедневника "Ел Диа". Оценката, която са получили е повече от отлична. Взели са 6 сертификата и препоръки от работодателя.

Източник: Днес +


Виж коментарите (0)
Още новини от Новини от Варна:
Започва Маратон "Варна 2025", очаква се да събере стотици бегачи
Пасища на цената на златото във Варненско: Съществуването на малк...
Защо писателят Христо Стоянов се отказа от наградата "Варна"
Кметът Благомир Коцев откри Световната купа по спортна гимнастика...
Децата, пили вода с белина във Варна, са в добро състояние
Пролетно почистване във Варна: От автомобилни гуми и тротинетки д...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@varna24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Varna24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Varna24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).