Бивши и настоящи ученици от ВТГ "Г. С. Раковски": | виж още |
|
Младежите на възраст от 16 до 19 години разказаха за практическото си обучение по международен маркетинг на острова. Те са били разделени на групи, които са работили по цели в сферата на туризма и търговията.
Първата група е изготвила рекламна брошура и онлайн списание за град Лос Реалехос. За целта са разговаряли с представители на общината, проучили са местни забележителности. След това са събрали информация за културата, храната, основните празници, типични за острова и туристическите атракции. За да могат туристите, които искат да посетят Лос Реалехос да предвидят бюджета си в рекламните материали варненските ученици са включили информация за цените на автобусния транспорт и тарифите на такситата. Трудът на младежите е събран в страница, изготвена от тях в сайта: symbaloo.com.
Втората група възпитаници на ВТГ са се занимавали с промотиране сред туристи и местни жители на изложението на картофите Папа Бонита, което се провежда на острова от 13 юли до 5 август. Те са работили за местния офис по туризъм. Младежите са изготвили електронно списание и страница в социалната мрежа Фейсбук. Това е станало след предварително анкетиране на готвачи и управители на ресторанти. За всички заведения, обхванати в рекламните материали е включена информация за точен адрес, телефон, местоположение. В брошурите е поместена и програмата на изложението, преведена на три езика, както и карта на града.
Третата група варненски ученици са участвали в конференция, на която са представили идеите си за развитието на Лос Реалехос и излизане от кризата. Те са работили в организация за малък и среден бизнес. Изготвили са анкети, проведени сред местното население, направили са профил на магазините в общината. Варненските младежи са измислили и търговско мото на града: "Не е нужно да ходиш надалеч, всичко е тук в Лос Реалехос." Те са обменяли знания и с ученици от местното училище за преводачи.
Благодарение на свежите си и оригинални предложения учениците от ВТГ са влезли в новините на ежедневника "Ел Диа". Оценката, която са получили е повече от отлична. Взели са 6 сертификата и препоръки от работодателя.
Източник: Днес +